امام جمعه رشت تأکید کرد:

دولت، برنج شمال را در زمان برداشت خریداری کند | سال گذشته برنج در دست کشاورزان باقی ماند

به گفته امام جمعه رشت، سال گذشته مقداری از برنج کشاورزان در دست کشاورزان باقی ماند و دچار مشکل شدند لذا انتظار می‌رود دولت‌مردان برنج کشاورزان را در زمان برداشت خریداری کند تا دچار آسیب نشوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت با اشاره به سالروز شهادت مسلمانان در سرزمین وحی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: هر بنده‌ای از بنده خدا سنت غلطی را بنا بگذارد، در گناه کسانی که به آن عمل کند شریک است به این معنی که اعمال گناه همه کسانی که آن گناه را انجام دهند بر دوش کسی که بنیاد کج گذاشته نوشته خواهد شد.

وی با اشاره به تاریخ شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش گفت: از خداوند می‌خواهیم که به دستگاه قضا کمک کند چرا که قضاوت بسیار سخت است و گردنه‌های سختی دارد.

به گفته امام جمعه رشت، کشاورز گیلانی وقتی برنج را تولید می‌کنند انتظار می‌رود در زمان تولید کشاورزان برنج خود را وارد بازار کنند، اما با کم کاری پیش آمده، سال گذشته مقداری از برنج کشاورزان در دست کشاورزان باقی ماند و دچار مشکل شدند لذا انتظار می‌رود دولت‌مردان برنج کشاورزان را در زمان برداشت خریداری کند تا دچار آسیب نشوند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه فارسی زبانانی که ایران را رها کرده و در رسانه‌های معاند فارسی زبان بر علیه ایران اسلامی اقدام می‌کنند مهره‌های سوخته دشمنان ایران خواهند بود، افزود: این افراد به سرنوشت منافقین بیندیشند که چه سرنوشتی داشتند، این نتیجه مواجهه با حق است و آوارگی همراه با ذلت نصیب آنان خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا نیز از اقدام آلبانی حمایت کرده و این انتقام از همان‌هایی است که ۱۷ هزار ایرانی را شهید کردند، گفت: همین بلایی که بر سر منافقین آمد بر سر آنانی که در رسانه‌های بیگانه علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کنند، خواهد آمد و به زباله‌دان تاریخ بر می‌گردند.

Share