با همکاری مجموعه‌های حاکمیتی و مردمی در استان گیلان

جشنواره ۸ فرمان رهبر انقلاب درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان گیلان از برگزاری اولین جشنواره ۸ فرمان رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی با همکاری مجموعه‌های حاکمیتی و مردمی در استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یاسر تقوی، دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان گیلان از برگزاری اولین جشنواره ۸ فرمان رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی با همکاری مجموعه‌های حاکمیتی و مردمی در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره برگرفته از ۸ فرمان مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۲ است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش آثار علمی و پژوهشی، آثار هنری و رسانه‌ای و بخش ویژه برگزار می‌گردد، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ آثار خود را از روش‌های مختلف ارسال نمایند.

تقوی افزود: بارگذاری در سایت fesadsetiz.ir، ارسال پست الکترونیک به آدرس info@fesadsetiz.ir و ارسال در شبکه‌های مجازی به شناسه @fesadsetiz_info راه‌های ممکن جهت ارسال آثار به جشنواره است.

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان گیلان همچنین از اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر جشنواره خبر داد و اعلام کرد: به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰۰ میلیون ریال، ۷۰ میلیون ریال و ۵۰ میلیون ریال تقدیم می‌گردد.

وی در پایان اظهار داشت: بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی با هدف امیدآفرینی بین آحاد جامعه، الگوسازی نظرات و خلاقیت‌های مؤثر در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی، تدوین و مدلسازی حکمرانی مردمی با رویکرد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بهره گیری از توان نخبگان علمی، دانشگاهی، هنری و رسانه‌ای از جمله اهداف این جشنواره است.

Share