در تذکر شفاهی:

بهروزی فر: دسترسی به بذرپاش سخت تر از رئیس جمهور است

نماینده مردم فومن در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، دسترسی به جنابعالی نسبت به رئیس جمهور بسیار سخت تر است! نمایندگان برای حل مسائل مردم به دیدار وزرا می روند نه برای برطرف کردن مسائل شخصی و دیگر مسائل.

خلیل بهروزی فر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خلیل بهروزی فر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، لطفا تکلیف مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را مشخص کنید. فرسودگی آسفالت راه های روستایی حوزه انتخابیه به حدی است که خسارات مالی و جانی برای هموطنان این ۲ شهرستان در پی دارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس یازدهم افزود: تعدادی از پروژه های ملی در حوزه انتخابیه به کندی پیش می روند و یا سال هاست که متوقف شده، علی رغم پیگیری ها اقدامی صورت نمی گیرد، لذا پروژه هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت داشته اند، نگذارید این پروژه ها مجدد آسیب ببیند، چرا که این بی توجهی سبب تضییع حقوق مردم خواهد شد.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، دسترسی به جنابعالی نسبت به رئیس جمهور بسیار سخت تر است! نمایندگان برای حل مسائل مردم به دیدار وزرا می روند نه برای برطرف کردن مسائل شخصی و دیگر مسائل.

Share