تامین جهیزیه برای نو عروسان

پویش ملّی #هدیه _ امام، پویش شبکه مردمی «حُسنا» بنیاد کرامت رضوی

طرح ملّی که در دهه کرامت امسال اجرایی شده شبکه مردمی حسنا کمک خواهند کرد تا پویش # هدیه _ امام، پویش شبکه مردمی «حُسنا» برای تامین جهیزیه نوعروسان احسان‌جو شکل بگیرد و این بار مهربانی و رأفت امام رئوف، به تسهیل ازدواج و تشکیل خانواده رضوی کمک کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از «روابط عمومی» بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه کرامت و ایّام میلاد حضرت رضا علیه السّلام طرح # هدیه _ امام، پویش شبکه مردمی «حُسنا (حامیان سنت نبوی ازدواج)» برای تامین جهیزیه زوج‌های احسان‌پذیر یا به عبارتی پویش ملّی تامین جهیزیه برای نو عروسان نیازمند توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در سراسر سرزمین اسلامی در حال اجرا می‌باشد.

فاطمه دژبرد مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی درباره جزئیات این طرح ملی می‌گوید: مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در راستای اعتلای روز افزون کارکرد خانواده و تحکیم و تعالی آن، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این آستان مقدس و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی، اقدام به طراحی و پیاده‌سازی طرح «حسنا» (حامیان سنت نبوی ازدواج) کرده است.

به گفته دژبرد، در گام اول اجرای این طرح ملی، شبکه‌سازی، مهارت‌افزایی، دانش‌افزایی و فعال‌سازی خادمیاران ازدواج دنبال شد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، سنت حسنه وساطت در ازدواج احیا شود، نامبرده امیدوار است در گام دوم این طرح ملی که در دهه کرامت امسال اجرایی شده شبکه مردمی حسنا کمک خواهند کرد تا پویش «هدیه امام» برای تامین جهیزیه نوعروسان احسان‌جو شکل بگیرد و این بار مهربانی و رأفت امام رئوف، به تسهیل ازدواج و تشکیل خانواده رضوی کمک کند.

در ادامه دژبرد تصریح کرد: در این مرحله به همت مردم و به نام مبارک حضرت رضا علیه السلام اقلام جهیزیه برای اهدا به نو مزدوجین محروم و نیازمند تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت گروه‌های مختلفی مردمی برای تامین این هدایا گفت: از تمامی گروه‌های خانوادگی از جمله محافل روضه‌های خانگی در نقاط مختلف کشور دعوت می‌کنیم به نام امام رضا (ع) به این پویش بپیوندند و هر جمعی حداقل یک قلم جهیزیه به ارزش ۵ تا ۸ میلیون را متقبّل شود تا به یک همدلی و همراهی ملی، تا بتوانیم جهیزیه‌های کامل مورد نیاز هر روز به ارزش ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان را تامین و به این عزیزان اهدا کنیم.

گفتنی است برگزار کنندگان این امر خیر و ستودنی با تخصیص شماره کارت بانکی تحت محوریت (به شرح ذیل) کانون بانوان و خانواده در هر استان بستر متمرکز تسهیل واریز وجوه پرداختی هموطنان نوع دوست و سرشار از معرفت ایران اسلامی را فراهم نموده اند.

Share