شهردار لاهیجان خبر داد؛

پروژه اتصال بلوار حکیم زاده به دیلمان لاهیجان آغاز شد+ جزئیات

شهردار لاهیجان از آغاز عملیات اتصال مسیر بلوار دکتر حکیم زاده به بلوار دیلمان خبر داد و گفت: با اتصال بلوار دکتر حکیم زاده به دیلمان و در ادامه اتصال این مسیر به بلوار دانشگاه از ترافیک مسیر میدان سردارجنگل به سلمان فارسی کاسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار لاهیجان از آغاز عملیات اتصال مسیر بلوار دکتر حکیم زاده به بلوار دیلمان خبر داد.

رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: این پروژه به طول ۲۶۰ متر و عرض ۲۷ متر در فاز یک شامل زیرسازی، جدول گذاری و دیواره سازی بوده و طراحی و احداث دو دهنه پل نیز در فاز دو اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اتصال بلوار دکتر حکیم زاده به دیلمان و در ادامه اتصال این مسیر به بلوار دانشگاه از ترافیک مسیر میدان سردارجنگل به سلمان فارسی کاسته خواهد شد.

شهردار لاهیجان گفت: تملک و آزادسازی زمین های مسیر بلوار حکیم زاده به دیلمان از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر در دستور مدیریت شهری قرار گرفت و امیدواریم تا پایان این دوره بتوانیم این پروژه را به شهروندان عزیز تقدیم نماییم.

وی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان در نقاط مختلف شهر نسبت به اجرای پروژه های عمرانی برای رفاه و آسایش شهروندان اقدام می نماید و هدف ما جلب رضایت مردم می باشد.

زنده دل افزود: با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تلاش کارکنان شهرداری برای توسعه و آبادانی همه نقاط شهر لاهیجان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی گفت: شهروندان عزیز می توانند نظرات و پیشنهادات خود را از طریق تلفن ۱۳۷ اداره ارتباطات و همچنین کانال و صفحه شهرداری لاهیجان در فضای مجازی به خادمان خود منتقل نمایند.

Share