ابتدا روی تعطیلاتم در ایران و روی بازی‌های تیم ملی تمرکز می‌کنم

پرده‌برداری جهانبخش از تصمیمش برای فصل آینده

علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد در خصوص احتمال جدایی‌اش از این تیم برای فصل آینده گفت: در شروع این فصل و در نقل و انتقالات زمستانی گزینه‌هایی برای جدایی داشتم اما واقعاً می‌خواستم با فاینورد چیزی به دست بیاورم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از همشهری‌ آنلاین، علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد در خصوص احتمال جدایی‌اش از این تیم برای فصل آینده گفت: در شروع این فصل و در نقل و انتقالات زمستانی گزینه‌هایی برای جدایی داشتم اما واقعاً می‌خواستم با فاینورد چیزی به دست بیاورم. هرگز به رفتن فکر نکردم. می‌دانستم که بردن جام برای مردم این شهر چه معنایی دارد.

وی افزود: علاوه بر این، تیم ما ذهنیت بسیار خاص و کیفیت بسیار بالایی داشت. این یکی از خاص‌ترین گروه‌هایی است که من با آنها کار کرده‌ام.

بازیکن ایرانی فاینورد تاکید کرد: هنوز یک سال با فاینورد قرارداد دارم. اینجا در باشگاه احساس خوبی دارم. هنوز با کسی صحبت نکرده‌ام. اکنون ابتدا روی تعطیلاتم در ایران و روی بازی‌های تیم ملی تمرکز می‌کنم.

جهانبخش ادامه داد: من در روتردام احساس می‌کنم که در خانه هستم. این برای من بسیار مهم است.

این بازیکن ایرانی که با فاینورد قهرمان اردیویسه هلند شد، با بیان اینکه تحت تاثیر جشن قهرمانی قرار گرفته است اظهار کرد: من هرگز چیزی شبیه به Coolsingel (خیابانی در روتردام که جشن قهرمانی فاینورد با هواداران در آنجا برگزار شد) را تجربه نکرده‌ام. این باعث می‌شود که ما بخواهیم جوایز بیشتری ببریم. ما بیشتر و بیشتر می‌خواهیم.

جهانبخش همچنین تاکید کرد که برای ماندن در فاینورد دلایل زیادی وجود دارد اما بازهم در فوتبال ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که بازیکن از آن بی‌خبر باشد.

Share