به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد؛

نشست هماهنگی کمیته روابط عمومی‌های منطقه شمال کشور شرکت توانیر

نشست هماهنگی کمیته روابط عمومی‌های منطقه شمال کشور با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر و مدیران عامل صنعت برق شمال کشور به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست هماهنگی کمیته روابط عمومی‌های منطقه شمال کشور با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر و مدیران عامل صنعت برق شمال کشور به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر در این نشست به لزوم اجرای صحیح و جامع تبلیغات محیطی و رسانه‌ای در شمال کشور با عنایت به حضور دائم سایرهموطنان در ایام تعطیل در این ناحیه از کشور و گردشگرپذیر بودن استان‌های شمالی تاکید کرد.

محمد علی‌اکبری با اشاره به اهمیت مدیریت استراتژیک ارتباطات در عصر حاضر گفت: هر ارتباطی که برای اهداف سازمانی استراتژیک و راهبردی باشد متولی برقراری آن، مجموعه روابط عمومی است چه با ذینفعان داخلی و چه ذینفعان خارجی، چه محیط نزدیک و چه محیط دور، بنابراین در هر حوزه‌ای که نیاز به ارتباط در راستای اهداف سازمانی باشد روابط عمومی‌ها باید نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر با بیان اینکه روابط عمومی یک گوهر قیمتی و گرانبها است که مدیران ارشد باید ارزش آن را بدانند و از آن به بهترین نحو استفاده کنند تا به نتایج دلخواه دست یابند، افزود: این گوهر وجودی در صنعت برق شمال کشور بیش از سایر نقاط خودنمایی میکند.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی روابط عمومی‌های صنعت برق به ۶ منطقه در سطح کشور ابراز کرد: ما در کنار رسالت‌های ملی، رسالت‌های منطقه‌ای و بومی را نیز بادقت و همت ویژه دنبال میکنیم که این امر در شمال کشور به بهترین نحو ممکن تا به این لحظه به منصه ظهور رسیده است.

علی‌اکبری با بیان اینکه اولین خلأ شکاف بین ستاد و مراکز استانی است، افزود: باید چنین چالش‌هایی رفع شود و باهماهنگی و انسجام بین شرکت‌ها در پی بهترین نتیجه باشیم که نمونه آن را در پیک بار تابستان و زمستان سال گذشته شاهد بودیم که با هماهنگی و مشارکت ستاد و شرکت‌های استانی توانستیم با موفقیت از دوران اوج مصرف گذر کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر عنوان کرد: یکی از مباحث کمیته‌های شکل‌گرفته رفع چالش‌ها، ایجاد هماهنگی بیشتر، نقد اقدامات انجام شده در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت دیگر موارد و برنامه‌ریزی بهتر برای پیک سال جاری است.

وی با اشاره به این که در منطقه شمال کشور مجموعا پنج میلیون مشترک برق داریم افزود: با عنایت به حضور سایرهموطنان از اقصی نقاط کشور در نوار ساحلی دریای کاسپین و افزایش مصرف برق در ایام تعطیل و پایان هفته، میطلبد برنامه ریزی مدون و جامعی با محوریت مدیریت مصرف برق و انرژی با تکیه بر رسانه‌های محلی اعم از رادیو و تلویزیون و همچنین اپلیکشین‌های بومی صورت پذیرد.

علی‌اکبری در انتها بر لزوم برگزاری جلسات این شورا طبق برنامه زمانبندی تاکید کرد و گفت: جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها فرصتی برای همگرایی و ارتباط اعضای شورا با یکدیگر، اشتراک‌گذاری نظرات و پیشنهادات سازنده در جهت نیل به اهداف عالی توانیر و وزارت نیرو در گذر موفق از پیک سال جاری است.

گفتنی است این نشست با حضور مدیران عامل شرکتهای توزیع نیروی برق گیلان و برق منطقه‌ای گیلان؛ مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های توزیع نیروی برق گیلان، غرب مازندران، مازندران و گلستان و سایرمدیران عامل صنعت برق شمال کشور بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

Share