در جلسه شورای شهر مصوب شد؛

موافقت شورای شهر رشت با کمک ۵۰۰ میلیونی به سپیدرود رشت

در جلسه صبح امروز شورای شهر رشت با لایحه کمک به تیم سپیدرود رشت جهت پرداخت حقوق بازیکنان به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جلسه صبح امروز شورای شهر رشت با لایحه کمک به تیم سپیدرود به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان موافقت شد.

در جریان بررسی این لایحه، مسعود عباس نژاد با اشاره به اینکه پرداخت این مبلغ الان فوریت ندارد، اظهار کرد: لیگ در حال حاضر تمام شده است و حتی معلوم نیست که مالک سپیدرود بماند یا خیر؟! به نظر من این کمک محفوظ بماند تا شروع لیگ و اصلا این کمک ضرورتی ندارد.

در ادامه هادی رمضانی دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: این تیم هزینه‌های زیادی انجام داده است و این کمک می‌تواند بسیار بخشی از مشکلات تیم را هر چند کوچک برطرف کند.

در ادامه شمس شفیعی گفت: این کمک مصوب شود قرار نیست که فردا پرداخت شود، بعد از مشخص شدن مالکیت سپیدرود و طی مراحل اداری در همان زمان پرداخت می‌شود.

وی افزود: این حق مردم رشت است که وقتی از آنها ۴ هزار میلیارد عوارض می‌گیریم ۲ میلیارد آن را به تیم‌های ورزشی مورد علاقه این شهر پرداخت کنیم.

مجید عزیزی دیگر عضو شورای شهر رشت نیز اظهار کرد: بنده نظرم این است که این لایحه دو ماه مسکوت بماند تا مالکیت این باشگاه مشخص شود.

کارگرنیا در ادامه جلسه گفت: بدهکاری تیم سپیدرود بسیار زیاد است و درخواست از همکاران این است که مبلغ کمک با تعیین محل هزینه کرد آن که پرداخت به بازیکنان همین فصل است مصوب شود.

در ادامه این لایحه با ۹ رای موافق و ۲ رای مخالف حسینی و عاشری مصوب شد.

Share