مشکلات کشور را حل کنند هیچ چیز نمی خواهم

ظریف: قصد شرکت در انتخابات را ندارم | گوشه اتاق دانشگاه برایم کافی است

در روزهای اخیر یکبار دیگر برخی رسانه ها نام محمدجواد ظریف را به انتخابات گره زدند و سخنان او در گفت و گویی کلاب هاوسی هم باعث تندتر شدن فشارهای آن رسانه ها شد. حال ظریف پاسخی شنیدنی و صریح به این شایعات و اخبار و حملات داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران در واکنش به انتشار برخی از خبری مبنی بر قصد او جهت شرکت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده نه در گذشته، نه در حال، نه در آینده قصد مشارکت در انتخابات به صورت مستقیم، نیابتی یا غیرمستقیم ندارم. تعهد محضری هم می‌دهم.

 محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان می گوید: کل دوستانی که نگران شدند و نوشتند پروژه انتخاباتی، همه چیز مال خودشان! مشکلات کشور را حل کنند هیچ چیز نمی خواهم، همین گوشه اتاق دانشگاه برایم خوب و کافی است و راضی هستم؛ دوستان مملکت را بتوانند اداره بکنند یا نکنند، من نمی خواهم کاری کنم. ما در یک حدی مسئول بودیم، وقتی از ما نخواستند دیگر مسئولیت از ما رفع شد آن مسئولیت هم تلخ بود، الحمدالله الان مسئولیت ندارم آقایان حاضرند برای رسیدن به مقام همه حقایق را زیر پا بگذارند

من و هم صحبتیِ اهلِ ریا دورَم باد، از گرانانِ جهان، رَطلِ گران ما را بس

Share