با برگزاری مراسم معارفه؛

سخاوت سلیمان نژاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی فرمانداری آستارا شد

طی حکمی از سوی استاندار گیلان «سخاوت سلیمان نژاد» به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی و منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار بندر آستارا در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت بدانند و جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند، اظهار کرد: وحدت رویه و تعامل مسئولان برای توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا ضروری است.

عنایت رضایی‌پور افزود: باید از موقعیت این منطقه مرزنشین شمال کشور و در مسیر کریدور ریلی، برای توسعه زیرساخت های اشتغال استفاده شود.

نماینده عالی دولت در آستارا خاطرنشان کرد: مردم آستارا شایسته بهترین خدمات هستند و در صحنه های دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور دارند و مسئولان باید قدردان مشارکت مردم باشند.

به گزارش دیارمیرزا، سخاوت سلیمان نژاد، سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا پیش از این به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا، بخشدار مرکزی آستارا و همچنین معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا  فعالیت داشته است.

Share