در سفر به رودسر؛

خلیلی: دستگاه قضا در تغییر کاربری‌ها ملاحظه کسی را نخواهد کرد

رئیس کل دادگستری گیلان با انتقاد از وضعیت تغییر کاربری ها گفت: دستگاه قضا در تغییر کاربری‌ها ملاحظه کسی را نخواهد کرد و با افراد متخلف به طور جدی برخورد می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل مربوط به حوزه قضائی شهرستان رودسر اظهار کرد: بزرگترین مسئولیت و مأموریت هر انسانی مأموریت تبلیغی است.

وی گفت: عموم مردم خواهان حفظ نظام هستند اما برخی خواص با جریان برانداز هم صدا شدند.

رئیس کل دادگستری گیلان ادامه داد: داشته‌های ما در این نظام بسیار زیاد است و کارهای زیادی صورت گرفته اما به اندازه داشته‌های خود نتوانسته ایم فضایی را ایجاد کنیم که آن داشته‌ها را انعکاس دهیم.

وی به عفو گسترده رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: این رفتار نشان دهنده همان سیره و رفتار مهربانانه نبوی است و پیامبر اسلام علاوه بر آنکه می‌بخشید برای امت استغفار هم می‌کرد.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا فرزندان ما را از محیط گرم خانواده جدا و خشم و خشونت را ترویج کند، اضافه کرد: دشمنان در صدد هستند وحدت و انسجام ملی ما را خدشه دار کرده و خودشان نیز برای دشمنی کردن علیه کشور اسلامی ایران متحد شده‌اند.

رئیس کل دادگستری گیلان با انتقاد از تغییر کاربری غیر مجاز و ساخت ویلاهای مجلل گفت: دستگاه قضائی با اینگونه افراد برخورد قانونی و جدی خواهد کرد.

Share