رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان:

تصادف پژو پارس با اسب در بندرانزلی یک کشته برجای گذاشت!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از وقوع یک حادثه تلخ در شهرستان بندرانزلی در استان گیلان خبر داد و گفت: مطابق گزارش ارائه شده صبح امروز در پی تصادف یک دستگاه خودروی پژو پارس با اسب رها شده، متأسفانه یک نفر از هم‌وطنان در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در شهرستان بندر انزلی عوامل پلیس راهور بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راهور شهرستان بندر انزلی در محل وقوع تصادف حادثه مشخص شد؛ یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با اسب رها شده در لاین مجاز حرکت خود برخورد نموده که سرنشین خودرو به علت شدت جراحات از ناحیه سر و گردن فوت می‌نماید.

وی افزود: بی‌مبالاتی از سوی مالک حیوان به علت‌عدم مراقبت و نگه داری مناسب باعث بروز این حادثه تلخ شده است.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با بیان اینکه رعایت سرعت مطمئنه همواره مورد تاکید پلیس است، تصریح کرد: رعایت مواد۲۰۹ و ۲۱۰آیین نامه راهور از سوی مالکان احشام ضروری بوده و این مواد اشاره به این که رها کردن احشام در معابر عمومی ممنوع و هرکس که مسئول حرکت و هدایت حیوانات است. هنگام عبور از عرض یا طول معابر باید از علائم هشدار دهنده استفاده نمایند.

Share