رئیس پلیس راه استان گیلان اعلام کرد؛

تصادف مرگبار بر اثر برخورد ۴۰۵ با صندوق صندقات در محور «لنگرود به لاهیجان»

رئیس پلیس راه استان از جان‌باختن ۲ تن و مجروحیت یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با صندوق صدقات در محور لنگرود به لاهیجان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «جاور صفاری» اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور «لنگرود به لاهیجان» منطقه لیالستان، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حین تردد در محور اعلامی از مسیر خارج و با صندوق صدقات کنار جاده برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در این حادثه راننده ۲۰ساله در صحنه تصادف جان‌باخت و ۲ نفر از سرنشینان به شدت مجروح و توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال شدند، تصریح کرد: متاسفانه یکی از سرنشینان که ۱۹ سال سن داشت به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

این مقام انتظامی در پایان علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کرد و بیان داشت: سرعت غیرمجاز و غیر متعارف وسایل نقلیه از مهمترین علل در سوانح رانندگی می‌باشد و رانندگان باید تمام توجه خود را به رانندگی معطوف کنند تا شاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

Share