امام جمعه انزلی؛

با شعار و حرف تالاب انزلی احیا نمی شود | تالاب رو به نابودی است و مسئولین هم تماشاگر

شمس الدین گفت: امیدوار بودیم در این دولت و در این یک سال و اندی که دولت مسئولیت برعهده داشته اقدامات موثری انجام شود که متاسفانه تالاب رو به نابودی است و مسئولین هم تماشاگر.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام شمس الدین در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته انزلی در مصلی این شهر با اشاره به روز جهانی محیط زیست، خاطرنشان کرد: متاسفانه آنچه درباره احیای تالاب گفته مشد در عمل ندیدیم، مسئولین استانی و کشوری بارها جلسه گذاشتند و هیچ اتفاقی رخ نداد و بودجه‌ای که اختصاص دادند از چگونه استفاده کردن آن بی‌اطلاعیم.

وی با بیان اینکه تالاب انزلی برای مردم منطقه مهم است و آثار زیست محیطی موثری دارد اظهار کرد: با شعاردادن و حرف زدن وضعیت تالاب انزلی بهبود پیدا نمیکند، در جلساتی اظهاراتی شد که نمی‌خواهم آن‌ها را بازگو کنم چون معلوم می‌شود گوینده‌اش چه کسی بوده! حرف زدند، اقداماتی کردند، پول‌هایی هم دادند و بودجه‌هایی هم دادند اما مشکل تالاب حل نشد.

خطیب جمعه انزلی با تاکید براینکه رهبری و ریاست جمهوری بارها بر مسئله حفظ محیط زیست به مسئولین گوشزد کرده‌اند گفت: باید مدیریت صحیحی بر انجام امور باشد و کار کارشناسی موثری انجام دهند، لذا مسئله محیط زیست و تالاب یکی از معضلات ماست که امیدوار بودیم در این دولت و در این یک سال و اندی که دولت مسئولیت برعهده داشته اقدامات موثری انجام شود که متاسفانه تالاب رو به نابودی است و مسئولین هم تماشاگر.

Share