فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد؛

اگر اتفاق زلزله ۶۹ رودبار در رشت تکرار شود فاجعه‌ای مرگبار رخ خواهد داد

فرمانده سپاه قدس گیلان با انتقاد از ناایمن بودن ساختمان‌های استان و ضرورت تجدید نظر در شیوه ساخت و سازها گفت: مشکلات با روحیه بسیجی حل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمد عبدالله پور صبح چهارشنبه در همایش طراحی بر مبنای عملکرد (مبانی و نیازها) به مناسبت زلزله منجیل و رودبار در سالن حکمت دانشگاه گیلان اظهار کرد: گیلان با برخورداری کمتر از یک درصد از خاک کشور، یکی از پرتراکم ترین استان‌های کشور است.

وی با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید و هزاران جانباز و ایثارگر به انقلاب اسلامی افزود: گیلان استانی ایمان مدار، انقلابی و متعهد به باورهای دینی و اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سازه‌های ناایمن در مرکز استان اضافه کرد: اگر اتفاق زلزله ۶۹ رودبار در رشت تکرار شود فاجعه‌ای مرگبار رخ خواهد داد.

سردار عبدالله پور با انتقاد از ناایمن بودن ساختمان‌های گیلان بیان کرد: در شیوه ساخت و سازهای گیلان باید تجدیدنظر صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تفکر بسیجی در لایه‌های مختلف مدیریتی افزود: حل مشکلات کشور و گیلان با روحیه بسیجی تحقق پذیر است.

«هادی رحمانی» سرپرست راه و شهرسازی گیلان هم در این همایش، اظهار کرد: فاجعه زلزله ۶۹ رودبار بسیار تلخ و تأسف بار است و هیچ گاه فراموش شدن نیست.

وی با تاکید بر لزوم رسالتمندی از سوی جامعه مهندسین، افزود: رسالت مندی سرلوحه کار جامعه مهندسین قرار گیرد

Share