عضو مجلس خبرگان رهبری: امام خمینی(ره) احیاگر مفهوم اسلام ناب الهی استrn

امروز ملت و دولت ایران قدرتمند بوده و در همه معادلات جهانی صاحب نظر هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ما ایثار، ایستادگی و عشق را از طریق قرآن آموخت، گفت: معمار کبیر انقلاب به معنای واقعی احیاگر مفهوم اسلام ناب الهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محسن اراکی ظهر یکشنبه در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در رشت با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های استکباری طی ۴۴ سال گذشته گفت: قطعاً در آینده‌ای نزدیک در جنگ اقتصادی نیز پیروز میدان خواهیم شد.

آیت الله اراکی در ادامه امام راحل را احیاگر مفهوم اسلام ناب الهی برشمرد و افزود: قبل از پیروزی انقلاب این معنا در اذهان ایرانیان تحریف شده بود امام با حضور امام دوباره احیا شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه امام راحل احیاگر اسلام، قرآن و ملت ایران است، گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های دین اسلام پیوستن و یکپارچه ساختن مردم به یکدیگر است.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه امام (ره) به ما ایثار، ایستادگی و عشق را از طریق قرآن آموخت، ادامه داد: دشمنان به دنبال نابودی ارزش‌ها در جامعه ما هستند اما در اشتباه بوده زیرا ملت ایران همانند گذشته با مقاومت و صبر پیروز میدان خواهد بود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه به زنده شدن مفهوم امام و ملت توسط امام خمینی اشاره و با بیان اینکه ایشان ایرانیان را به یک ملت قوی تبدیل کردند، گفت: امروز ملت و دولت ایران قدرتمند بوده و در همه معادلات جهانی صاحب نظر هستند.

وی با بیان اینکه ایران تنها قدرتی است که به عنوان قدرت برتر در صحنه مبارزه با آمریکا شناخته می‌شود، اضافه کرد: ایران به پهنه جبهه مقاومتی تبدیل شده و به تدریج سایر قدرت‌ها نیز به او می‌پیوندند و این نشان دهنده نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در صحنه معادلات جهانی است.

Share