رئیس دانشگاه پیام نور گیلان خبر داد؛

اخذ ۲ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور گیلان

مهرداد توکلی راد از اخذ ۲ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و تقاضای دانشجویان با مساعدت مدیران سازمانی توانسته‌ایم دو رشته در مقطع ارشد را به دیگر رشته‌های این دانشگاه اضافه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد توکلی راد در گفتگو با مهر از اخذ ۲ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و تقاضای دانشجویان با مساعدت مدیران سازمانی توانسته‌ایم دو رشته در مقطع ارشد را به دیگر رشته‌های این دانشگاه اضافه کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان افزود: رشته حقوق خصوصی در مرکز رودسر و رشته مطالعات فرهنگی در مرکز رشت رشته‌های اخذ شده جدید هستند.

وی با بیان اینکه همواره در راستای نیاز سنجی آموزشی استان و برای ارتقای تحصیلات تکمیلی دانشگاه در تلاش هستیم، اضافه کرد: در حال حاضر برنامه ریزی برای جذب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار قرار دارد.

توکلی راد تاکید کرد: با توجه به نزدیکی و همسایگی کشورهای حوزه دریای خزر، دانشگاه پیام نور گیلان می‌تواند خاستگاهی برای جذب دانشجویان خارجی باشد لذا ایجاد و راه اندازی دانشگاه بین المللی در این استان از برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه است.

Share