رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

یک فوتی و چهار مجروح بر اثر تصادف مینی‌بوس با رانا در محور فومن-ماسوله

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک تن و مجروحیت چهار نفر بر اثر تصادف بین خودرو مینی بوس با سواری رانا درمحور فومن به ماسوله خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک تن و مجروحیت چهار نفر بر اثر تصادف بین خودرو مینی‌بوس با سواری رانا درمحور فومن به ماسوله خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبر تصادف یک دستگاه مینی بوس با سواری رانا در محور فومن ماسوله محل سیخ بون، بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: پس از حضور پلیس در آدرس محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودروی مینی بوس حین تردد به علت‌عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با توجه به تخطی از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده از مسیر خود خارج و در مسیر مخالف با یک دستگاه سواری رانا تصادف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه راننده ۵۳ساله خودرو مینی بوس جان خود را از دست داد و چهارنفر از سرنشین نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه تخطی از سرعت مطمئنه یکی از عوامل مهم بروز تصادفات رانندگی است، تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب‌زدگی و رانندگی نکردن با حالت خسته و خواب‌آلوده تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

Share