گزارش تصویری اکران «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» در سینما سپیدرود رشت

فیلم «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» ساخته الله کرم رضایی زاده مستندساز گیلانی در سینما سپیدرود رشت اکران شد.

امیرصالح غنجی: «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» با حضور پیشکسوتان عرصه ورزش، مدیران و ورزشکاران در سینما سپیدرود رشت اکران شد.

فیلم مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به کارگردانی الله کرم رضایی زاده، مستندساز گیلانی با اشاره به افتخارات تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در طول تاریخ فوتبال ایران، روایتگر دلبستگی و همدلی کم نظیر مردم این شهر از هر قشر و شغلی به این تیم محبوب و ریشه‌دار است.

این فیلم همچنین به مکتب بازیکن‌سازی باشگاه ملوان پرداخته که بزرگانی چون مرحوم سیروس قایقران، غفور جهانی، پژمان نوری، سعید عزت‌اللهی و… را به فوتبال معرفی کرده است.

فیلم «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» تاکنون موفق به حضور و کسب جوایز مختلفی از جشنواره‌های سینمایی از جمله هجدهمین جشنواره فیلم‌های فوتبالی برلین، سی و نهمین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان، سومین جشنواره فیلم‌های ورزشی کنیا، جشنواره فیلم شهر، جشنواره فیلم وارش و جشنواره فیلم فجر و سینما حقیقت شده است.

این مراسم به صورت مشترک با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حوزه هنری گیلان، هیئت فوتبال گیلان، باشگاه ملوان بندرانزلی، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت در سینما سپیدرود رشت برگزار شد..

مستند ملوانان تنها به دریا نمی روند محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است و پخش آن بر عهده گروه سینمایی هنر و تجربه می باشد.

Share