در واکنش به اظهارات رئیس جمهور پیشین؛

کیهان خطاب به خاتمی: انقلاب منحرف شده یا شما پادوی آمریکا شده‌اید؟!

خاتمی به جای اینکه بگوید من پادوی آمریکا شده‌ام و سرمایه اسرائیل هستم، می‌گوید انقلاب منحرف شده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه کیهان در شماره امروز خود نوشت:

خاتمی به جای اینکه بگوید من پادوی آمریکا شده‌ام و سرمایه اسرائیل هستم، می‌گوید انقلاب منحرف شده است!

وی در جمعی گفته است: «آنچه خیرخواهان بارها گفته‌اند که بیایید آزادی و عفو عمومی بدهید و حصر را بردارید و زندانیان را آزاد کنید، گوش ندادند ولی می‌توانیم آرزو کنیم که همه آن‌ها که در بند و در محدودیت و حصر هستند و زندانیان سیاسی به خصوص معلمان و کارگران زندانی آزاد شوند و همه با هم در کنار یکدیگر، جامعه متکثر ایران را با هدف اعتلا و پیشرفت و برخورداری جامعه و حفظ حرمت افراد پیش ببریم؛ معتقدم انقلاب این را می‌خواست و اگر امروز نیست یعنی انقلاب از مسیر خود منحرف شده است.» آن زمان که خاتمی به همراه موسوی در فتنه ۸۸ علیه اسلامیت و جمهوریت و رای مردم آشوب را ساماندهی کردند و مشغول خیانت و سواری دادن و اجرای دیکته سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بودند، انقلاب منحرف شده بود؟

عبور مردم از روی نعش خاتمی در انتخابات به معنای انحراف مسیر انقلاب نیست

خیانت خاتمی در شرایطی بود که وی بارها در پستوها اعتراف کرده، ادعای تقلب در انتخابات «دروغ» بوده؛ اما شرافت اعلام علنی آن را نداشته است. آن خیانت بود که دشمن را به افزایش تحریم‌های موسوم به فلج‌کننده واداشت. لاف گزاف وی در حالی است که در عفو اخیر تعداد عفوشدگان حدود ۹۰ هزار نفر بود.
نکته دیگر اینکه، ائتلاف روحانی و خاتمی و مدیران اشرافی رکوردهای منفی اقتصادی بر جای گذاشت، خاتمی و ۱۶ حزب اصلاح‌طلب در انتخابات سال ۱۴۰۰ از همتی و لیست جمهور برای شورای شهر حمایت کردند اما مردم یکصدا از روی نعش آن‌ها رد شدند، بی‌محلی مردم به خاتمی به معنای انحراف مسیر انقلاب نیست. خاتمی بدون این که بابت خسارت‌های وارده به زندگی مردم در اثر حمایت از دولت‌اشرافی مدعی اصلاحات – اعتدال عذرخواهی کند، با بی‌صداقتی و طبق خواست دشمن حرف می‌زند.
افزون بر اینها، وی در اغتشاشات نیز هیزم‌کش دشمن بود پیش از اعلام نظر مراجع قانونی درباره فوت مهسا امینی، به عقده‌گشایی و اتهام‌پراکنی اقدام کرد و با وجود عیان شدن دست گروهک‌های تروریست و تجزیه‌طلب، خیانت خود را جبران نکرد.
در جریان فتنه ۸۸ نتانیاهو به‌صراحت گفته بود اصلاح‌طلبان اصلی‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند و شیمون پرز اعلام کرد اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی می‌جنگند و خاتمی جرأت تکذیب ندارد. با این اوصاف روشن است که انقلاب منحرف نشده، مدعیان اصلاحات هستند که پادوی آمریکا و سرمایه اسرائیل شده‌اند.

Share