مدیر کل پست گیلان در همایش رویدادهای نوآورانه کسب و کارهای هوشمند عنوان کرد؛

پست در حال تبدیل شدن به بزرگترین سکوی ملی کسب و کارهای اینترنتی | مجهز شدن ناوگان توزیع به موتور سیکلت‌های برقی

محمد حسین هوشنگی، مدیر کل پست استان گیلان در همایش رویدادهای نوآورانه کسب و کارهای هوشمند که در سالن همایش‌های دانشگاه گیلان و با حضور دانشگاهیان؛ فرهیختگان برگزار شد گفت: شرکت ملی پست با تغییر نیازهای جامعه نسبت به طراحی مدل‌های مختلفی برای پاسخگویی به این نیازها اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در همایش رویدادهای نوآورانه کسب و کارهای هوشمند که در سالن همایش‌های دانشگاه گیلان و با حضور دانشگاهیان؛ فرهیختگان؛ فعالان حوزه کسب و کار دیجیتال و جمعی از مدیران اجرایی استان برگزار شد ضمن تشریح اقدامات پست در حوزه‌های مختلف از هوشمندسازی؛ لجستیک و تجارت الکترونیک بعنوان رویکردهای اصلی شرکت پست یاد کرد و افزود: شرکت ملی پست با تغییر نیازهای جامعه نسبت به طراحی مدل‌های مختلفی برای پاسخگویی به این نیازها اقدام کرده است.

وی ایجاد مراکز نوآوری پست با همکاری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان برای جذب ایده‌ها و خلاقیت‌های فناورانه را از مهمترین این اقدامات دانست و اظهار کرد: مراکز نوآوری بیش از ۱۰۰ شرکت را برای تجاری‌سازی ایده‌ها و هوشمندسازی ارائه خدمات تحت پوشش قرار داده است.

هوشنگی هوشمندسازی لجستیک را بستری مهم برای فضای تجارت الکترونیک و توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور دانست و خواستار مشارکت نخبگان و دانشگاهیان برای تحقق این مهم شد.

مدیر کل پست گیلان هوشمندسازی شبکه توزیع کشور را برای توزیع سریع؛ رصد مستمر و افزایش ضریب امنیت خدمات پستی از دیگر اقدامات شرکت پست برشمرد.

وی از اجرای تعهدات زیست محیطی شرکت پست خبر داد و مجهز شدن ناوگان توزیع به موتور سیکلت‌های برقی با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان به ویژه در کلانشهر‌ها را در راستای ایفای نقش پست پاک دانست.

مدیر کل پست گیلان در ادامه عنوان کرد: با بهره گیری از خلاقیت‌های فناورانه؛ شرکت ملی پست در حال تبدیل شدن به بزرگترین سکوی ملی کسب و کارهای اینترنتی است که امیدواریم به زودی این فعالیت‌ها منجر به تسهیل ارائه خدمات به مردم گردد.

Share