در پیگیری این موضوع لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و با هر تخلفی برخورد می‌شود

واکنش قالیباف به ماجرای فیدلیتی؛ اجازه نمی دهم کسی با آبروی مجلس بازی کند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران درخصوص حاشیه های ایجاد شده درخصوص مجلس، گفت: من مکلف هستم از مجلس صیانت کنم و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران تأکید کرد: براساس بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس، مکلف هستم از مجلس صیانت کنم و در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می کنم و به این موضوع رسیدگی می کنم. خواهش می کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.

مالک شریعتی نیاسر  نماینده مردم تهران در مجلس در جریان مخالفت با اصلاح طرح مالیات بر سوادگری و سفته بازی در تذکری گفت: روز گذشته استیضاح بحمدالله برگزار شد و مجلس و دولت این موضوع را با متانت بررسی کردند و ان شاالله نتیجه برای مردم مثبت باشد و به آنها کمک کند، اما حاشیه ای که پیش از آن ایجاد شده بود و مجلس و دولت به آن ورود کردند، خوب بررسی نشد و خواهش می کنم گزارش جزئیات دهید تا مجلس و نمایندگان متهم نشوند.

Share