با حضور مدیران ارشد بیمه ایران؛

همایش بزرگ سازمان پویندگان ایران در رشت برگزار شد

همایش بزرگ سازمان پویندگان ایران در مجتمع فرهنگی، هنری خاتم الانبیا رشت، با حضور مدیران ارشد آموزش و فنی، مدیران آموزش، مدیران فروش، سرپرستان فروش و نمایندگان بیمه ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همایش بزرگ سازمان پویندگان ایران در مجتمع فرهنگی، هنری خاتم الانبیا رشت، با حضور مدیران ارشد آموزش و فنی، مدیران آموزش، مدیران فروش، سرپرستان فروش و نمایندگان بیمه ایران برگزار شد.

سازمان پویندگان ایران در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده است. این سازمان در ۳ سال فعالیت خود از بدو تأسیس ۳۵ میلیارد تومان پرتفوی داشته است.

این سازمان ۴۰۰ عضو دارد که از ۳ کد مدیریت آموزش، ۸ کد مدیریت فروش و ۵ کد سرپرست تشکیل و مابقی افراد نیز به عنوان کارشناسان فروش در سازمان پویندگان ایران فعالیت می‌کنند. تاکنون ۵۰ نفر از کارشناسان فروش موفق به گرفتن کد رسمی نمایندگی بیمه عمر ایران شده و ۵۰ نفر نیز در صف مصاحبه برای دریافت کد رسمی نمایندگی بیمه ایران می‌باشند.

در سال گذشته این سازمان به عنوان کد برتر در سندیکای بیمه گران در استان گیلان، در بیمه ایران انتخاب شده است.

زهره جمال‌پور، مدیرارشد فنی سازمان پویندگان ایران، در استان گیلان، در این همایش ضمن خوش آمد گویی و تشکر از تلاش همه مجموعه سازمان پویندگان ایران، در استان افزود: از همه به خاطر پایبندی به اصول اخلاقی و صداقت در کار تشکر می‌کنم و امیدوارم با عملکرد بهتر در سال جاری به توفیقات روز افزون بیشتری در پیشبرد اهدافتان برسید.

زهره جمال‌پور هم چنین گفت: از همه کارشناسان بیمه که با تلاش و پیگیری‌های بی‌وقفه توانستند خلأهای مالی خسارت دیدگان را در بحث بیمه‌ای پوشش دهند، تشکر می‌کنم.

مدیر ارشد فنی سازمان پویندگان ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد سازمان پویندگان ایران در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: در سال گذشته ۱۲۶ هزار و ۴۵ فقره در مجموع بردروی در استان داشتیم.
وی افزود: حق بیمه تولیدی در سال گذشته ۱۷۱میلیارد و ۲۲ میلیون و ۲۰۲ هزار ریال در مجموع بوده، هم چنین میزان خسارت نیز ۸۰ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۳۹۵ هزار ریال در مجموع بوده است.
زهره جمال‌پور در ادامه با اشاره به بخش دیگری از عملکرد سازمان پویندگان ایران در سال ۱۴۰۱، عنوان کرد: حق بیمه تولیدی در بخش بیمه عمر و زندگی حق در سال گذشته ۶۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون و ۳۹۴ هزار ریال بوده که از این مقدار ۹ میلیارد و ۸۵۳ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۵۳۲ ریال خسارت پرداخت شده است.

وی افزود: در سال گذشته در بخش بیمه شخص ثالث ۴۵ میلیارد و ۹۶۵ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۹۷۵ ریال حق بیمه تولیدی بوده که از این مقدار ۱۶ میلیارد و ۱۴۱ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۵۰۰ ریال خسارت پرداخت شده است.

زهره جمال‌پور در ادامه تصریح کرد: در بخش بیمه خودرو در سال گذشته حق بیمه تولیدی ۱۰ میلیارد و ۵۱۵ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۹۰۰ ریال بوده که از این مقدار ۹ میلیارد و ۵۲۵ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۵۵۸ ریال خسارت پرداخت شده است.

وی افزود: در سال گذشته در بخش بیمه آتش سوزی، حق بیمه تولیدی ۲۰ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۲۷۵ هزار ریال بوده که از این مقدار ۵ میلیارد و ۷۴۲ میلیون و ۱۲۹ هزار ریال خسارت پرداخت شده است.

زهره جمال‌پور هم چنین گفت: در بخش بیمه مسئولیت در سال گذشته، حق بیمه تولیدی ۳ میلیارد و ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۳۴۰ ریال بوده که از این مقدار ۶۱۱ میلیون و
۳۱۵ هزار ریال پرداخت شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در بخش تکمیل درمان در سال گذشته، حق بیمه تولیدی ۶ میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۶۷۲ ریال بوده که از این مقدار ۲۹ میلیارد و ۸۰۶ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۳۰ ریال خسارت پرداخت شده، در بخش حوادث و سایر رشته‌ها نیز در سال گذشته، حق بیمه تولیدی ۲۱ میلیارد و ۴۵۶ میلیون و ۸۳۹ هزار ریال بوده که از این مقدار ۹ میلیارد و ۲۸۴ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۳۸۰ ریال خسارت پرداخت شده است.

زهره جمال‌پور در خاتمه، خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال جاری شاهد ارتقای روز افزون مجموعه سازمان پویندگان در استان گیلان باشیم.

جلال صفی پور، مدیر ارشد آموزش سازمان پویندگان ایران، در استان گیلان نیز در این همایش ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان همایش گفت: این همایش با محوریت بررسی نیروی عادت و کاربرد آن در توسعه فردی برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز پیرامون این که عادت‌ها چگونه شکل می‌گیرند، عادت‌های بد را چگونه حذف کنیم و انسان‌های موفق چه عادت‌های خوبی دارند بحث و سخنرانی می‌شود.

جلال صفی‌پور در ادامه عنوان کرد: دلیل هر آنچه در زندگی و کسب و کار انجام می‌دهیم عادت است.

مدیر ارشد آموزش سازمان پویندگان ایران، در استان گیلان افزود: آموزش‌هایمان باید در راستای بهتر شدن و ایجاد عادت‌های مثبت انجام شود تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در توسعه فردی بویژه در بحث رونق دادن به کارشاهد باشیم.

وی در ادامه با اشاره به کارکرد مثبت زیر مجموعه سازمان پویندگان ایران در گیلان اظهار داشت: بواسطه تلاش و پیگیری‌های پرسنل این سازمان ما در سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم به طوری که شمار زیادی از هم وطنان گیلانی ما با رویکرد معنوی زیر مجموعه ما خسارت‌های بیمه‌ای خود را دریافت کردند.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود به نیروی مؤثر عادت در زندگی اشاره کرد و گفت: عادت‌های خوب ما را به سمت موفقیت و عادت بد ما را به سمت‌عدم موفقیت می‌برند.

مدیر ارشد آموزش سازمان پویندگان ایران، در استان گیلان افزود: عادت ابزار توسعه فردی است.

وی هم چنین گفت: عادت‌های خود را بشناسید، عادت‌های بد را بشکنید و عادت‌های جدید و خوب را جایگزین کنید.

جلال صفی‌پور افزود: دلیل اصلی نرسیدن به اهداف نداشتن سیستم مناسب است بنابراین، هدف‌گذاری خوب داشته باشید تا به هدف دلخواهتان برسید.

وی در ادامه عنوان کرد: تغییرات کوچک و مثبت در زندگی در دراز مدت فواید بزرگی می‌تواند داشته باشد.

مدیر ارشد آموزش سازمان پویندگان ایران، در گیلان افزود: اولین درجه رشد پذیرش و یادگیری است.

وی در ادامه تصریح کرد: نیمی از رفتارهای روزانه ما مطابق با عادت‌ها انجام می‌شود، اما به صورت آگاهانه متوجه آن نمی‌شویم.

جلال صفی‌پور در ادامه با تاکید براینکه که عادت‌های مثبت را یاد بگیرید، افزود: آدم‌های حرفه‌ای، عادت‌های حرفه‌ای دارند، پس دنبال عادت‌های خوب آدم‌های موفق بگردید تا آدم‌های موفق‌تر و بهتری باشید.

وی در ادامه اظهار داشت: عادت‌های مثبت را پرورش بدهید تا جلوی عادت‌های منفی گرفته شود.

جلال صفی‌پور افزود: عادت یک برنامه و جریان رفتار است که منظم تکرار می‌شود و به صورت ناخود آگاه بروز می‌کند، بنابراین سعی کنید در حرفه و کارهایتان عادت‌های خوب را بواسطه تجربیات خوب شکل دهید.

وی هم چنین گفت: حواس پنج‌گانه ما را به رفتار وادار می‌کند، بنابراین در پذیرش و رفتار آگاهانه، عادت‌های خوب را دنبال کنید.

مدیر ارشد آموزش سازمان پویندگان ایران، در گیلان افزود: عادت‌های ذهنی و عادت‌های حرکتی ویژگی‌های شخصیتی افراد را در قالب عادت شکل می‌دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: عادت‌ها لایه‌های رفتاری ما را شکل می‌دهند، پس این که چه کسی می‌خواهید باشید به عادت‌های خوب و یا بدتان بر می‌گردد.

جلال صفی‌پور افزود: عادت‌های مهم افراد موفق چون؛ هدفمندی، صبر، مثبت اندیشی، مسئولیت پذیری، برنامه داشتن، مدیریت زمان، خود باوری و عمل گرایی را سر لوحه زندگی شخصی و کارتان قرار دهید.

وی با اشاره به درخشش ۸۷ساله بیمه ایران تصریح کرد: سازمان پویندگان ایران، به عملکرد مثبت خود در استان می‌بالد و امیدوار است شاهد موفقیت‌های روز افزون وبیشتر کارگزاران بیمه‌ای وفروش در بخش‌های مختلف باشد. و همچنین در این همایش از، مدیران فروش بیمه، سرپرستان فروش بیمه، و نمایندگان برتر سازمان پویندگان ایران تقدیر شد.
در پایان نیز نمایندگان برگزیده به کلاس‌های تخصصی آموزشی بهپویان برای حضور اعلام شدند.

مدیر ارشد آموزش سازمان پویندگان ایران در خاتمه اذعان داشت کلاس‌های بهپویان یک دوره آموزشی بسیار حرفه‌ای می‌باشد که سالانه فقط یکبار برگزار می‌گردد و عزیزانی که در این دوره پذیرفته شده‌اند کسانی هستند که با عادتهای خوب ایجاد شده در خود، توانسته‌اند جز برترین‌های سازمان در سال ۱۴۰۱ باشند.

لازم به ذکر است که علاقمندان به فعالیت در صنعت بیمه برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره‌ی ذیل تماس حاصل نمایند. ۰۱۳-۳۳۳۲۲۰۰۲

Share