براساس اعلام وزارت صمت؛

متقاضیان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه گزینه «لغو سفارش» را بزنند، نه «انصراف از طرح»

براساس اعلام وزارت صمت، امکان تغییر اولویت خودرو از شب گذشته فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودرو اولویت خودرویی که برای ۱۴۰۳ اعلام شده را تغییر دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، براساس اعلام وزارت صمت، امکان تغییر اولویت خودرو از شب گذشته فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودرو اولویت خودرویی که برای ۱۴۰۳ اعلام شده را تغییر دهند.

البته این تغییر اولویت تخصیص خودرو مشکلاتی را نیز برای مردم به وجود آورده است چرا که برخی نمی‌دانند کدام گزینه را باید برای تغییر اولویت محصولات خود انتخاب کرده و به اشتباه گزینه “انصراف از طرح” را می‌زنند.

باید متقاضیان به این نکته توجه کنند که برای تغییر اولویت خودرو باید در بخش جزئیات سفارش گزینه “لغو سفارش” را بزنند تا امکان تغییر خودرو برای‌ آنها فراهم شود. البته آن دسته از افرادی که به اشتباه گزینه “انصراف” را زده‌اند نگران نباشند چرا که امروز انصراف آنها از طرح اصلاح شده و مجدد می‌توانند نسبت به تغییر سفارش خود اقدام کنند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرار است گزینه “انصراف” از پروفایل سامانه یکپارچه حذف شود تا مردم در تغییر سفارش دچار مشکل نشوند.

اصلاح گزینه «انصراف» در سامانه یکپارچه فروش خودرو

سخنگوی وزارت صمت گفت: متقاضیانی که برای تغییر خودروی انتخابی به اشتباه گزینه «انصراف» را زده‌اند، دوباره به سامانه فروش باز می‌گردند تا بتوانند خودوری خود را تغییر دهند.

امید قالیباف افزود: از روز ۵ اردیبهشت که مهلت تغییر خودرو در سامانه فروش یکپارچه آغاز شده است بعضی از متقاضیان به اشتباه گزینه انصراف از طرح را زده و از سامانه حذف شده بودند که بنا شد این موضوع اصلاح شود.

وی ادامه داد: متقاضیانی که از سامانه حذف شده‌اند نگران نباشند، سامانه به‌روز رسانی خواهد شد و سهمیه آن‌ها باقی است؛ بعد از به‌روز رسانی می‌توانند مجدد وارد سامانه شوند و خودروی خود را تغییر دهند.

Share