با برگزاری مراسمی صورت گرفت؛

«عبدالمحمد مهجوری» قائم مقام مدیرعامل شرکت آبفای گیلان شد

مازیار علی‌پور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، طی مراسمی عبدالمحمد مهجوری را به عنوان قائم مقام خود در شرکت آبفای گیلان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، طی مراسمی عبدالمحمد مهجوری را به عنوان قائم مقام خود در شرکت آبفای گیلان منصوب کرد.

مازیار علی‌پور با قدردانی از زحمات هادی نیزه باز قائم مقام پیشین، ضمن تشریح اهمیت حوزه قائم مقام بعنوان یاریگر اصلی مدیرعامل در شرکت، اظهار داشت: تعامل بین معاونت‌ها و مدیران شرکت بسیار حائز اهمیت است که باتوجه به مشغله‌های بسیار مدیرعامل، هماهنگی بخشی از فعالیت‌ها و تعاملات سازمانی به حوزه قائم مقام واگذار می‌شود.

مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای مهجوری در راستای پیشبرد اهداف شرکت، جدیت در پیگیری امور از طرف مهجوری را مشخصه بارز وی دانست و گفت امید است بیش از پیش با بهره گیری از تجربیات گذشته در امور محوله موفق عمل نمائید.

گفتنی است هادی نیزه باز قائم مقام پیشین پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شد و عبدالمحمد مهجوری نیز پیش از این بعنوان مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE در شرکت آبفای گیلان خدمت می‌نمود.

Share