در یک دیدار خانگی؛

شهرداری آستارا مغلوب خیبر خرم‌آباد شد

تیم فوتبال شهرداری آستارا در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور آخرین دیدار خانگی این فصل برابر تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد را با شکست به پایان رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم فوتبال شهرداری آستارا عصر چهارشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ دسته اول در ورزشگاه وحدت با حضور تماشاگران آستارایی میزبان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بود که در نهایت این دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان پایان یافت.

محسن بنگر که برای دیدار امروز ترکیب محمدامین رضایی، علی قربانخانی، محمد آزادطلب، ناصر رضایی، جابر نصیری، امین حقده، میلاد قربان‌زاده، محسن رضایی، سجاد مشکل‌پور، مرتضی آقاخان و علی دهقان را به عنوان ۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال شهرداری آستارا به میدان فرستاده بود، نتوانست از امتیاز میزبانی برای افزایش بیشتر فاصله با قعرنشینان لیگ آزادگان استفاده کند.

شهرداری آستارا که برای پیروزی یا دست‌کم گرفتن یک امتیاز به منظور جدا شدن از سه تیم انتهایی جدول پا به میدان گذاشته بود، در دقیقه ۱۰ مسابقه با ضربه مهرداد قنبری از روی نقطه پنالتی از مهمان خود عقب افتاد و تلاش‌هایش در ادامه این دیدار حساس نتیجه نداد.

برخلاف شهرداری آستارا که در چند هفته گذشته با توجه به رقابت نزدیک در انتهای جدول برای فرار از خطر سقوط مبارزه می‌کرد، خیبر خرم‌آباد با توجه به فاصله اندکش با تیم‌های صدرنشین، سه امتیاز این دیدار برایش بسیار ارزشمند بود و در صورت لغزش تیم‌های دوم تا چهارم می‌توانست در هفته پایانی جایگاهش را ارتقا دهد و حتی یکی از تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر فصل آینده باشد.

کوروش ملکی، کمال‌الدین نیک‌خوی، محمدرضا پورمحمد، حسین بغلانی، محسن طرهانی، حسین شهابی، میلاد کمندانی، مهرداد قنبری، محمود شفیعی، مهرداد آوخ و حمیدرضا طاهرخانی که برای تیم خیبر خرم‌آباد به میدان رفتند، با کسب سه امتیاز از میزبان خود جایگاه پنجمی را تثبیت کردند و چشم به نتیجه دیگر رقابت‌های این هفته و هفته پایانی دارند.

علی بای، میلاد قاسمی، مسلم رحیم‌خانی و امیر معصومی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و ناظر داوری نیز محمد دوستی بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از برگزاری ۳۱ دیدار پنج برد، ۱۵ تساوی و ۱۱ باخت در کارنامه خود ثبت کرده است و با ۱۴ گل زده، ۲۵ گل خورده و کسب ۳۰ امتیاز بدون در نظر گرفتن نتیجه سایر مسابقه‌ها در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد و از خطر سقوط فاصله گرفته است.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد نیز پس از ۳۱ دیدار با ۱۲ برد، ۱۵ تساوی و چهار باخت ۳۳ گل زده، ۱۶ گل خورده و به‌دست آوردن ۵۱ امتیاز در جایگاه پنجم لیگ آزادگان قرار دارد.

۱۸ تیم در مسابقه‌های فوتبال لیگ دسته اول حضور داشتند که قرار بود پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب کنند که تیم امید وحدت خراسان به دلیل مشکل‌های مالی و حقوقی در همان هفته‌های نخست از رقابت‌های جام آزادگان کنار گذاشته شد.

Share