حضور زنان بی‌حجاب به استعفای رئیس فدراسیون ختم شد | دستور فوری وزیر ورزش

در پی حاشیه ایجاد شده در مسابقات استقامت استان فارس و هنجارشکنی ایجاد شده در این مسابقات توسط عده‌ای، رئیس فدراسیون دوومیدانی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از حاشیه آفرینی و هنجارشکنی تعدادی از افراد در مسابقات ماراتن استان فارس، هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرد.

در پی این کناره‌گیری، سید حمید سجادی با ارسال استعفای صیامی به معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و رئیس مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان دستور داد به جزئیات و عوامل دخیل اتفاق رخ داده در مسابقات استقامت فارس به سرعت رسیدگی شود.

پیش از این هم مریم کاظمی پور گفته بود: وزارت ورزش و جوانان این رفتارها را تقبیح می‌کند و اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد به اسم ورزش به عادی‌سازی رفتارهایی بپردازد که با ارزش‌های جامعه اسلامی و اعتقادات مردم ایران سازگاری ندارد. به هیچ عنوان توسعه ورزش با چنین رفتارهایی مورد تایید نیست و نمی‌گذاریم کسی چنین تصاویر نامربوطی را از ورزش کشور نهادینه کند. بر همین اساس ضمن تقبیح این اتفاق، به طور قطع جزییات و عوامل دخیل در این رخداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

Share