در دیداری دوستانه به یاد سیروس قایقران؛

تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران مغلوب پیشکسوتان ملوان شد+ تصاویر

تیم ملی پیشکسوتان ایران در یک دیدار دوستانه که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم سیروس قایقران کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه ملوان برگزار شد، مغلوب پیشکسوتان ملوان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم ملی پیشکسوتان ایران در یک دیدار دوستانه که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم سیروس قایقران کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه ملوان برگزار شد، مغلوب پیشکسوتان ملوان شد.

در این دیدار دوستانه که پنجشنبه شب در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی برگزار شد، تیم فوتبال پیشکسوتان ملوان با نتیجه سه بر یک برابر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به برتری رسید.

در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال پیشکسوتان ملوان بندرانزلی ۲ گل به ثمر رساند که ابتدا مسعود باقری در دقیقه سوم اولین گل ملوان را به ثمر رساند و حمید محمدیان دیگر بازیکن تیم پیشکسوتان ملوان در دقیقه پنجم موفق شد برای دومین بار دروازه تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران را باز کند.

در نیمه دوم نیز ابتدا تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران توسط سعید عزیزیان به گل دست یافت اما در دقیقه ۵۸ اصغر رسول‌زاده سومین گل تیم فوتبال پیشکسوتان ملوان را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود پیشکسوتان ملوان خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به عنوان داور وسط برعهده داشت، سجاد فتحی و مهرداد پوریوسف نیز به عنوان کمک داور در این بازی حضور یافتند ضمن اینکه از دقیقه حدود ۳۰ این بازی، پیام باقری دوست به عنوان داور وسط جایگزین جهانبخش آرمان شد.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب بهروز سلطانی، ناصر محمدخانی، فرشاد پیوس، مجید نامجومطلق، صادق ورمزیار، حمید درخشان، شاهین بیانی، بهزاد دادش‌زاده، مرتضی فنونی زاده، مرتضی کرمانی‌مقدم و رحیم یوسفی به میدان رفت که سعید عزیزیان، همایون دهقان‌زاده، حمید فلاح، نیما نکیسا، کریم سرپرست، افشین ناظمی و پورآقاجانی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدند.

همچنین تیم فوتبال پیشکسوتان ملوان بندرانزلی با ترکیب محمد حبیبی، پژمان نوری، محمد قدیربحری، فرهاد پورغلامی، حمید محمدیان، بیژن شجاعی، نادر عزت‌الهی، بهروز پرورش‌خواه، مسعود باقری، بهروز فداکار و حسین تلقینی وارد میدان شد، ضمن اینکه ناصر کهن قنبریان، حامد یلدایی، اسماعیل قویدل، هادی تامینی، بابک پیرصالحی، پیروی مقدم، اصغر رسول زاده، قاسم موسوی، جواد شیرزاد، رحمت فیضی، حمید حیدری، نادرنژاد و مجید کاظم زاده به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین بازی شدند.

حاشیه‌های بازی تیم ملی ایران و ملوان

با توجه به اینکه مرحوم سیروس قایقران با پیراهن شماره ۹ در میادین فوتبال حضور می‌یافت، تمامی بازیکنان تیمهای ملی فوتبال ایران و ملوان با شماره ۹ وارد میدان شدند، ضمن اینکه این مسابقه در ۲ وقت ۴۰ دقیقه‌ای برگزار شد که در نیمه دوم داور ۳۵ دقیقه زمان را محاسبه کرد.

در اواسط نیمه اول یک ضربه پنالتی به شود تیم پیشکسوتان ملوان اعلام شد که بازیکنان تیم ملی به اعلام این پنالتی معترض بودند که در نهایت نیز مسعود باقری بازیکن تیم پیشکسوتان ملوان این پنالتی را به بیرون زد.

بهمن صالح نیا یکی از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندرانزلی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، حسن روشن، حسین شمس، بیژن ذوالفقارنسب و چند پیشکسوت دیگر از مهمانان ویژه این دیدار دوستانه بودند.

گزارش تصویری: محسن بخشنده

Share