تخصصی ترین خدمات باربری بین شهری

اگر به دنبال راه ارتباطی با شرکت آنی بار هستند تا در اسرع وقت و با ارزان ترین نرخ کرایه، انواع بار را بصورت بین شهری جابجا کنید ، میتوانید به سایت آنی بار مراجعه کنید.

 

آشنایی با باربری متخصص حمل بین شهری آنی بار

یکی از مهمترین خدمات شرکت های حمل و نقل ، باربری بین شهری می باشد ، که به صورت همه روزه به صاحبین بار ارائه می گردد و برای حمل بار بین شهری ماشین های باربری مختلفی از نیسان گرفته تا انواع کمرشکن و بوژی در اختیارتان قرار می گیرد .

آنی بار یکی از بهترین شرکت های حمل ونقل در ایران است که خدمات باربری بین شهری را در اختیارتان قرار می دهد . آنی بار در ابتدا به شما مشاوره تخصصی و رایگان در مورد روش های باربری ارائه می دهد و سپس خدمات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار می دهد.

پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته از ویژگی های یک باربری خوب می باشد.

یکی دیگر از نشانه‌های باکیفیت بودن یک باربری ، این است که آن باربری دارای مجوز از اتحادیه باربری باشد . علاوه بر این داشتن بارنامه و بیمه ‌نامه از موارد مهم هنگام باربری بین شهری می باشد .

آنی بار از کارگران آموزش دیده و خوش اخلاق و همچنین رانندگان حرفه ای و خودرو های باربری جدید و ایمن برای حمل و نقل بین شهری استفاده می کند .

خدمات آنی بار شامل تمامی شهرها و شهرستان های کشور می باشد اما مهم ترین آن ، باربری تهران است ، تهران به دلیل موقعیت ویژه اقتصادی و فرهنگی که دارد ، مبدا و مقصد بسیاری از بارها و کالاها می باشد .

خدمات آنی بار در باربری تهران شامل خدمات حمل بار درون شهری و باربری بین شهری می شود یعنی شما می توانید برای ارسال بار داخل تهران و یا ارسال بار به خارج از تهران ، از خدمات آنی بار استفاده کنید .

نرخ کرایه حمل و نقل بین شهری

 

اتحادیه باربری هر سال نرخ جدیدی برای تمامی باربری ها ارسال می کند و تمامی باربری ها موظفند که خدمات باربری بین شهری را با حداکثر قیمت اعلام شده ارائه دهند ؛ با این حال بسیاری از باربری های غیر قانونی بدون داشتن مجوز ، قیمت های بالایی را به صاحبین بار اعلام می کنند و در صورتی که با این باربری ها دچار مشکل شوید به دلیل مجوز نداشتن به هیچ عنوان قابل پیگیری نیستند.

نرخ کرایه باربری بین شهری با توجه به مواردی از جمله ؛ نوع خودرو باربری ، نوع بار ، سطح پوشش بیمه ، هزینه بارنامه و . . . مشخص می شود.

به عنوان مثال هزینه اثاث کشی در تهران به صورت سرویس های ۳ ساعته در نظر گرفته می شود و هزینه اثاث کشی از تهران به شهر دیگر براساس ، مسافت بین مبدا و مقصد ، نوع خودرو باربری ، تعداد کارگران و سطح پوشش بیمه نامه مشخص می شود .

ویژگی های باربری بین شهری آنی بار

 

همانطور که گفتیم شرکت آنی بار یکی از معتبرترین باربری های کشور است که همه روزه خدمات باربری بین شهری را در اختیارتان قرار می دهد. از جمله ویژگی های آنی بار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

داشتن مجوز رسمی :

اولین نکته ای که برای انتخاب یک شرکت باربری بین شهری باید به آن دقت کنید ، داشتن مجوز رسمی از اتحادیه باربری می باشد که آنی بار دارد .

سرعت بالا در ارائه خدمات باربری:

همه صاحبین بار به دنبال باربری هایی هستند که خدمات باربری بین شهری را در زمان مشخص و کوتاه انجام دهند ، در این صورت امکان آسیب دیدن بار نیز کمتر می شود ؛ آنی بار همیشه زودتر از آن زمانی که مشتری اعلام می کند خدمات باربری را ارائه می دهد.

تجربه و سابقه باربری :

قطعا شرکت باربری آنی بار که دارای ۳۵ سال تجربه است اطلاعات بیشتر و کاملتری نسبت به باربری های تازه تاسیس دارد و انتخابی منطقی تر است .

اعتبار باربری :

همیشه داشتن خصوصیات خوب مانند کرایه منصفانه ، ارائه خدمات در زمان مشخص ، حفظ عدالت و برخورد محترمانه و . . . سبب کسب اعتبار بین باربری ها می شود ، آنی بار نیز یکی از معتبرترین شرکت های حمل و نقل و نامی آشنا در باربری بین شهری می باشد .

یکی از خدمات آنی بار ، باربری رشت می باشد که به صورت تخصصی و همه روزه امکان انتقال بار به شما کشور را فراهم می نماید

باربری بین شهری با چه خودرو هایی انجام می شود ؟

 

آنی بار دارای مجهزترین و بزرگ ترین ناوگان حمل ونقل کشور می باشد ، شما می توانید با توجه به وزن و ابعاد بارتان ، هر یک از خودرو های باربری بین شهریرا که نیاز دارید از آنی بار درخواست کنید .

انواع خودرو های باربری بین شهری آنی بار شامل :

 

  • تریلی کفی
  • ترانزیت
  • تریلی بغلدار
  • کامیون جفت
  • کامیون تک
  • کامیون ۹۱۱
  • کامیونت مسقف
  • کامیونت روباز

 

تریلی ها با داشتن بیشترین توان باربری بین شهری می توانند حداکثر ۲۴ تن بار را حمل کنند و پس از آن کامیون ها توان حمل ۱۵ تن بار را دارند و در نهایت کامیونت ها با توان ۴ تن آماده حمل بار می باشند. علاوه بر این خودرو ها می توانید از انواع کمرشکن و بوژی برای حمل بارهای فوق سنگین و محموله ترافیکی تا وزن ۶۰ تن استفاده کنید .

مناطق تحت پوشش خدمات بین شهری

شما می توانید از تمام نقاط کشور ، جهت دریافت انواع کامیون و تریلی برای باربری بین شهری با آنی بار تماس بگیرید .خدمات آنی بار در تهران به صورت باربری درون شهری و در سراسر کشور بصورت باربری بین شهری می باشد .

شما می توانید انواع بارهای تجاری و صنعتی را از بنادر تجاری ، پایانه های مرزی و . . .به سایر شهرها و شهرستان ها ارسال کنید . کارشناسان آنی بار با توجه به نوع بارتان ، مناسب ترین خودرو باربری بین شهری را در اختیارتان قرار می دهند.

به عنوان مثال ، برای باربری اهواز  به سایر شهرها را می توانید با انواع خودرو های باربری از آنی بار دریافت کنید و در کمترین زمان ممکن محموله را ارسال کنید.

 

حمل و نقل بین شهری همراه با بیمه و بارنامه

بیمه نامه برای جبران خسارات های ناشی از حوادث غیر قابل پیش بینی ، هنگام باربری بین شهریارائه می شود. سطح پوشش بیمه با توجه به ارزش بارتان مشخص می شود و هزینه آن نیز به هزینه کلی باربری بین شهری اضافه می شود .

آنی بار از بیمه نامه باربری بیمه ایران ، قدیمی ترین و معتبرترین شرکت بیمه ، برای حفظ بار شما استفاده می کند .

علاوه بر این ، آنی بار برای حمل تمامی بارها بارنامه رسمی صادر می کند ( تنها باربری های دارای مجوز توانایی صدور بارنامه را دارند ) که از مفقود شدن یا به سرقت رفتن بار جلوگیری می کند .

بارنامه در واقع سندی است که از طرف شرکت باربری برای حمل و نقل و باربری بین شهری ارائه می گردد. در بارنامه تمامی مشخصات بار اعم از تعداد ، وزن ، ابعاد ، ارزش و . . . ثبت می شود همچنین تمامی اطلاعات راننده و شرکت باربری نیز در آن ثبت می شود و این سند پیش از بارگیری به صاحب بار ارائه می شود .

روش های ثبت درخواست باربری برون شهری

 

بهترین شرکت باربری بین شهری را در بالا به شما معرفی کردیم و تا حدودی شما را با روش کار و ویژگی های آن آشنا کردیم ، اگر به دنبال راه ارتباطی با شرکت آنی بار هستند تا در اسرع وقت و با ارزان ترین نرخ کرایه، انواع بار را بصورت بین شهری جابجا کنید ، میتوانید به سایت آنی بار مراجعه کنید .

برای سفارش باربری بین شهری می‌توانید همه روزه از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ با شرکت آنی بار تماس حاصل نمایید.

 

 

Share