به کارگردانی برزو نیک نژاد؛

بازدید فرماندار لاهیجان از مراحل فیلم برداری سریال ستاره سینما

فرماندار شهرستان بهمراه شهردار لاهیجان از مراحل فیلم برداری سریال ستاره سینما بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار لاهیجان در بازدید از مراحل ساخت ستاره سینما با ابراز خرسندی از حضور در جمع دست اندرکاران ساخت این فیلم با بیان اینکه حل بسیاری از مسائل استانی و کشوری در گرو فرهنگ‌سازی در بین اقشار مختلف است خاطر نشان کرد: یک سخنرانی را ممکن است ۱۰ هزارنفر یا ۱۰۰ هزار نفر گوش دهند اما یک فیلم وسریال را ممکن است حتی میلیون‌ها نفر ببینند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فرصت حضور مخاطبان در پای تلویزیون را بسیار ارزنده دانست و اظهار داشت: فرهنگ اصیل و بومی گیلان با پشتوانه بالای مذهبی با ظرفیت خوبی که دارد می‌تواند موجب به تصویر کشیدن قابلیتهای استان شود.

وی افزود: از طریق فیلم و تولیدات تصویری، می‌توان بسیاری از مشکلات را مطرح و در عین حال، فرهنگ‌سازی کرد. هنرمندان با تاسی از علم و هنر ایرانی و تخصص خود نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ و کاهش بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه در همه حوزه‌ها دارند.

براتی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از انتخاب بافت روستایی این شهرستان برای فیلمبرداری این مجموعه اظهار داشت: وجود طبیعت بکر و زیبا و همچنین بناها و بافت‌های تاریخی و… منحصر به فرد شهرستان لاهیجان ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای حضور گروه‌های هنری در این منطقه می‌باشد.

وی ساخت فیلم در شهرستان را یکی از ابزارهای معرفی شهرستان و رشد صنعت توریسم دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا پتانسیل‌های گردشگری و تاریخی شهرستان را به مردم معرفی نموده که ساخت فیلم یکی از این ابزارهاست.

براتی بر تقویت و حمایت از قشر هنرمندان و فیلمسازان و بازیگران و… تاکید کرد و افزود: حضور و وجود هنرمندان و بازیگران در شهر لاهیجان در ارتقای فرهنگ عمومی و شادابی ونشاط در شهر تاثیر بسیار دارد و ما به این افراد افتخار می‌کنیم.

در این بازدید که در فضایی صمیمی و با هدف تشویق و ترغیب هنرمندان این پروژه صورت گرفت، بازدید کنندگان از نزدیک شاهد فیلم برداری چند صحنه از فیلم مذکور بودند.

گفتنی است سریال ستاره سینما در ۱۵ قسمت با کارگردانی برزو نیک نژاد در شهرستان لاهیجان در حال ضبط است.

مهدی هاشمی، پانته‌آپناهی‌ها، امیر جعفری، شهرام حقیقت‌دوست، الهام اخوان، حامد کمیلی از بازیگران این فیلم هستند.

Share