در راستای همراهی بیشتر با صنعت استان و در سال رشد تولید و مهار تورم؛

پیشنهاد همکاری دانشگاه با شرکت لوله و اتصالات روگاگستر برای راه اندازی واحدهای تحقیق و فناوری

رئیس و اعضای هئیت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان از شرکت لوله و اتصالات روگاگستر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای همراهی بیشتر با صنعت استان و در سال رشد تولید و مهار تورم، رئیس و اعضای هئیت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان از شرکت لوله و اتصالات روگاگستر بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید امیرحسین علوی از روند تولید محصولات تهیه مواد اولیه با کیفیت و درجه یک و خطوط تولید و دستگاه‌ها توضیحات کاملی را بیان کرد و مسئولان نیز روند تولید و کنترل کیفی و آزمایشگاه مجهز محصولات را مشاهده کردند.

معصوم نژاد مدیرکل استاندارد گیلان نیز بعد از پایان بازدید رضایت خود را از محصولات شرکت اعلام داشت و از تولید محصولات با کیفیت و بالاتر از حد استاندارد در شهر صنعتی رشت توسط شرکت روگاگستر اظهار خشنودی کرد.

همچنین رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان ضمن رضایت از محصولات با کیفیت شرکت خواهان همکاری هرچه بیشتر دانشگاه و نظام مهندسی با شرکت لوله و اتصالات روگاگستر و راه اندازی واحدهای تحقیق و فناوری مشترک جهت توسعه بیشتر صنعت استان و رشد تولید شدند.

شایان ذکر است شرکت روگاگستر با سابقه فعالیت بیش از ۲ دهه تنها تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه و پلیمری در استان گیلان می‌باشد.

Share