انتشارات مهروماه از تولد تا الان

انتشارات مهر و ماه از سال ۱۳۹۳ در زمینه چاپ کتاب‌های آموزشی فعالیت دارد و در حال حاضر به عنوان یکی از برندهای مطرح و معتبر در زمینه آموزش و پرورش شناخته می‌شود.

مجموعه کتاب‌های انتشارات مهر و ماه بسیار گسترده است و شامل سری کتاب‌های کنکوریوم، ۳۶۰ درجه، جمع‌بندی، لقمه طلایی، پاورتست، تست جامع، لقمه، کارآموز، امتحانوفن، درس پک و آموزش فضایی می باشد. هر سری کتاب دارای ویژگی‌ها و مخاطبین خود است که با توجه به نیاز شما، می‌توانید مناسب‌ترین کتاب را برای خودتان انتخاب کنید. انتشارات مهر و ماه از سال ۱۳۹۳ در زمینه چاپ کتاب‌های آموزشی فعالیت دارد و در حال حاضر به عنوان یکی از برندهای مطرح و معتبر در زمینه آموزش و پرورش شناخته می‌شود.

انتشارات مهروماه

اما نوآوری های انتشارات مهروماه در همین حد نماند و با ارائه شاهکار سری کتاب‌های لقمه بازار محصولات کمک آموزشی را متحول کرد. سری کتاب‌های فیزیک متفاوت با جیبی بودن این محصول بسیار سروصدا کرد و شهرت انتشارات را دو چندان کرد.

انتشارات مهروماه در مقاطع ابتدایی و تیزهوشان هم کتاب‌هایی دارد و با افتخاراتی چون کسب مقام اول جشنواره وب ایران در ۲ سال پیشین و کسب مقام اول برند محبوب ویژه مصرف کنندگان در بخش ناشران و موسسات آموزشی، این انتشارات به عنوان یکی از برترین ناشران کشور شناخته می‌شود.

سری کتاب‌های انتشارات مهروماه

درس پک و آموزش فضایی است. برای داوطلبان کنکور، بهترین کتاب‌ها باید بین ۳ دسته کتاب‌های جمع بندی، لقمه و کنکوریوم یافت شود که برای همه دروس و پایه‌ها کتاب‌های مختص خود را شامل می‌شوند.

لیست کتاب های مهروماه

کتاب پرنکته عربی دوازدهم مهروماه

امتحانیوم دوازدهم تجربی مهروماه

امتحانت جامعه شناسی دوازدهم انسانی مهروماه

امتحانت ریاضی و آمار دوازدهم انسانی مهروماه

امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم مهروماه

امتحانت جغرافیا دوازدهم انسانی مهروماه

امتحانت جغرافیا دوازدهم انسانی مهروماه

پک کنکوریوم ریاضی ProMax مهروماه

کتاب ریاضی و آمار انسانی جامع کنکور مهروماه

Share