در نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد؛

افتتاح طرح‌ها درحالیکه هنوز آماده خدمت نیست به‌نوعی ترک فعل است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت اتمام طرح‌های عمرانی در دانشگاه تأکید کرد و گفت: باید بدون توجه به حواشی و با شتاب هرچه‌تمام‌تر، طرح‌های عمرانی دانشگاه را برای بهره‌مندی مردم، آماده خدمت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، عصر امروز با حضور محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونین و جمعی از مدیران ستادی و مراکز آموزشی، درمانی و بهداشتی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست در خصوص برخی از طرح‌های عمرانی و فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیشرفت فیزیکی آن‌ها، طرح‌های آماده افتتاح و همچنین طرح‌های نیمه‌تمام نظام سلامت استان گیلان بحث و گفت‌وگو شد.

همچنین در این نشست در خصوص فضاهای فیزیکی اعضای هیئت‌علمی، بخش داخلی و سایر فضاهای رفاهی و آموزشی مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، بخش دیالیز آستانه‌اشرفیه، سیدالشهدا لاهیجان و دانشکده پزشکی رشت نیز تبادل‌نظر شد.

بهسازی و نوسازی فضاهای تفریحی و ورزشی دانشجویان، ترمیم و بهسازی خوابگاه‌های دانشجویی و همچنین توجه به توسعه تجهیزات آموزشی در دانشکده‌ها ازجمله موضوعاتی بود که در این نشست، مورد طرح و تأکید قرار گرفت.

محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست بر ضرورت اتمام طرح‌های عمرانی در دانشگاه تأکید کرد و گفت: باید بدون توجه به حواشی و با شتاب هرچه‌تمام‌تر، طرح‌های عمرانی دانشگاه را برای بهره‌مندی مردم، آماده خدمت کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقای زیرساخت‌های نظام سلامت گیلان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان کارهای عظیمی را در حوزه عمرانی در دست اقدام دارد که وقت برای به ثمر نشاندن آن بسیار ضیق و نیازمند تلاش مضاعف است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه باید عزم خود را برای توسعه فضاهای فیزیکی نظام سلامت جزم کرد، گفت: وجود بخش‌های فرسوده، قدیمی و غیر پاسخگو به‌ویژه در مرکز استان برای گیلان، غیرقابل قبول است.

آشوبی گفت: در شرایطی که تأمین اعتبار و جذب بودجه در کشور به‌سختی ممکن است و این منابع اکنون در اختیار استان قرارگرفته، لازم است تلاش‌های همه‌جانبه مضاعف شود.

وی با اشاره به افتتاح چندین طرح عمرانی سلامت‌محور در استان و عدم بهره‌مندی از آن‌ها، گفت: قیچی زدن طرح‌های سلامت‌محور درصورتی‌که آن مرکز هنوز آماده خدمت به مردم نیست به‌نوعی ترک فعل است و در آینده بدون تعارف با تضییع کنندگان حقوق مردم برخورد می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: در واگذاری خدمات سلامت‌محور به‌ویژه درمانی از اشتیاق دستگاه‌های اجرایی و نهادها ازجمله نیروهای مسلح استقبال کنید.

Share