به دلیل مشاجره‌ با هم‌تیمی خود؛

کتک کاری در رختکن بایرن مونیخ؛ «سادیو مانه» محروم شد

سادیو مانه که در جریان شکست ۳ بر صفر سه‌شنبه شب بایرن مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مشاجره‌ای در زمین با هم‌تیمی آلمانی‌اش داشت و پس از سوت پایان بازی هم در رختکن تیم ضربه‌ای به صورت سانه زد که باعث خونریزی لب او شد، از سوی این باشگاه آلمانی جریمه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، باشگاه بایرن مونیخ مهاجم سنگالی خود را نقره‌داغ کرد.

سادیو مانه که در جریان شکست ۳ بر صفر سه‌شنبه شب بایرن مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مشاجره‌ای در زمین با هم‌تیمی آلمانی‌اش داشت و پس از سوت پایان بازی هم در رختکن تیم ضربه‌ای به صورت سانه زد که باعث خونریزی لب او شد، از سوی این باشگاه آلمانی جریمه شد. بر اساس ادعای نشریه آلمانی «بیلد»؛ این باشگاه بوندس‌لیگایی، مهاجم ۳۱ساله خود را تا اطلاع ثانوی محروم کرده است.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» آلمان؛ مهاجم سنگالی باواریایی‌ها که از نحوه خطاب گرفتنش توسط لروی سانه ۲۷ ساله در دقیقه ۸۳ بازی با منچسترسیتی عصبانی شده بود، در پایان بازی این رفتار نامناسب را انجام داد. شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» هم خبر داد که برخلاف اخبار منتشر شده مدیران باشگاه بایرن برنامه‌ای برای قطع همکاری با مانه در پایان فصل جاری ندارند، این در حالی است که او تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ تحت‌قرارداد این باشگاه است.

Share