مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان:

هدف از مانور وصول مطالبات، تامین منابع مالی جهت نوسازی شبکه و زیرساخت‌ها است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حاشیه بازدید از نخستین مانور سراسری و جهادی وصول مطالبات این شرکت در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: این مانور با هدف وصول حداکثری مطالبات جهت جلوگیری از انباشت و رسوب مطالبات، ارتقای رتبه شاخص وصول مطالبات این شرکت و در نهایت ارائه هرچه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مشترکان برق در سطح استان در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

محمدتقی مهدیزاده گفت: در طی برگزاری این مانور همکاران امورهای اجرائی سراسر استان با اعزام گروه‌های ارشادی و پیگیری مطالبات در محل با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان و همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک سعی در ترغیب و اقناع مشترکان برای پرداخت بدهی‌های معوق دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: این مانور در کل استان و در ۲۳ امور اجرایی شرکت و ادارات تابعه آن‌ها با فعالیت ۱۲۳ اکیپ طی روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه به اجراء خواهد آمد.

مهدیزاده در پایان به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه می‌توانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفی‌شان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم‌گیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.

Share