سیاهکلی خبر داد

نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر صمت قانع نشدند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از قانع نشدن نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به توضیحات وزیر صمت خبر داد و گفت: طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به صحن علنی مجلس می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با ایسنا گفت: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر صمت قانع نشدند.

وی افزود: استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به صحن علنی مجلس می رود.

روح الله عباسپور نیز در گفت و گو با ایسنا در تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یافت و بحث استیضاح مطرح بود.

وی افزود: استیضاح کنندگان در کمیسیون حاضر شدند و آقایان حسینعلی حاجی دلیگانی و لطف الله سیاهکلی از سوی استیضاح کنندگان محورهای استیضاح را مطرح کردند و وزیر نیز به سوالات آنها پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نهایتا قرار بر این شد هر کسی که از توضیحات وزیر قانع شد انصراف خود را اعلام کند.

نماینده مردم بوئنی زهرا یادآور شد: محورهای اصلی استیضاح نیز در رابطه با بحث خودرو، فولاد، بکارگیری نیروهای جوان و کمتر تجربه و کنار گذاشتن نیروهای باسابقه بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عباسپور در پایان گفت: طرح استیضاح به صحن علنی مجلس ارسال می شود.

چهارشنبه (۲۳ فروردین ماه) سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی از جلسه کمیسیون صنایع با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داده بود و گفت: مدت‌هاست که چند گروه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بنده هم عضو یکی از این گروه‌ها هستم درخواست استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را داشتند و چنانچه نمایندگان استیضاح کننده از توضیحات وزیر قانع نشدند درخواست استیضاح در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

Share