رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان اعلام کرد:

راه‌اندازی سامانه تلفنی گزارش تخلفات رانندگی ۱۲۰ | اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت راه‌ها

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: سامانه تلفنی پلیس راهنمایی و رانندگی ۱۲۰ برای اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت راه‌ها، تصادفات و مسایل مربوط به گزارش تخلفات رانندگی و حوزه راهور راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: سامانه تلفنی پلیس راهنمایی و رانندگی ۱۲۰ برای اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت راه‌ها، تصادفات و مسایل مربوط به گزارش تخلفات رانندگی و حوزه راهور راه‌اندازی شده است.

سرهنگ امیر طالبی در این خصوص اظهار داشت: سامانه تلفنی ۱۲۰ توسط پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات شهروندان در تمامی امور خدماتی پلیس راهور در استان گیلان مانند صدور گواهینامه، آموزشگاه‌های رانندگی، شماره‌گذاری، تعویض پلاک، اسقاط خودرو و اجراییات راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تصادفات و تخلفات رانندگی همچون صحبت کردن راننده با تلفن همراه، عدم استفاده از راننده یا مسافران از کمربند ایمنی، رانندگی خطرناک و دیگر مسائل این چنینی با سامانه تلفنی ۱۲۰ تماس بگیرند و مراتب را گزارش دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان، اطلاع‌رسانی وضعیت ترافیکی و جوی سطح معابر استان و وضعیت راه‌ها را از دیگر کارکردهای سامانه تلفنی ۱۲۰ عنوان کرد و افزود: اعلام انسداد و بازگشایی معبر و اطلاع‌رسانی به شهرواندان در این خصوص نیز در حال حاضر از طریق این سامانه انجام می‌شود.

Share