مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

تثبیت مالکیت جمعیت هلال احمر برای بیمارستان و مرکز اداری و جوانان هلال احمر فومن

غلامی از تثبیت مالکیت برای بیمارستان فومن و مرکز اداری و جوانان هلال احمر این شهرستان خبر داد و افزود: این اقدام ارزشمند با همت و پیگیری فاطمه علیزاده جوادیان کارشناس مسئول امور حقوقی و املاک و حسین مقدسی اصلی مشاور داوطلب مدیرعامل و اسماعیل صادقی رئیس هلال احمر فومن این اقدام صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تثبیت مالکیت برای بیمارستان فومن و مرکز اداری و جوانان هلال احمر این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر، افزود: این اقدام ارزشمند با همت و پیگیری فاطمه علیزاده جوادیان کارشناس مسئول امور حقوقی و املاک و حسین مقدسی اصلی مشاور داوطلب مدیرعامل و اسماعیل صادقی رئیس هلال احمر فومن این اقدام صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: تثبیت مالکیت در بیمارستان فومن با کلیه اعیانات احداثی به مساحت ۱۶۲۰ متر مربع عرصه و حدود ۸۵۰ متر اعیانات و تثبیت مالکیت جمعیت در مرکز اداری هلال احمر فومن و همچنین ثبت مالکیت جمعیت در مرکز امور جوانان هلال احمر شهرستان فومن به همراه کلیه اعیانات احداثی، شامل ۱۰ باب مغازه‌های ساخته شده در طبقه همکف، اعیانات مذکور به مساحت ۸۰۲ متر مربع عرصه و بالغ بر ۱۰۰۰ متر عیانات صورت گرفت.

Share