در راستای تطبیق خودروهای تولیدی با استانداردهای جدید؛

تارا دنده‌ای با آپشن‌های جدید تحویل داده می‌شود+ تصاویر

پیش از این تارا دنده‌ای تیپ V۱ با کد کلاس ۳۲۲۰۱ به دست مشتریان می‌رسید. اما با اجباری شده سنسور نور و یا قابلیت پوزشن لامپ، به خاطر وجود زیرساخت فعال‌سازی Auto Light در پلتفرم تارا، از این پس تارا دنده‌ای V۱ با کد کلاس ۳۲۲۰۷ و با قابلیت سنسور نور به دست خریداران خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصر ایران، ایران خودرو در راستای تطبیق خودروهای تولیدی با استانداردهای جدید، تارا دنده‌ای را با آپشن‌های جدید به مشتریان تحویل می‌دهد.

تارا دنده‌ای V۱ همچنان به موتور TU5 پلاس و جعبه دنده ۵ سرعته دستی مجهز است و در بحث امکانات کلی مانند نسخه قبلی به فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب، تریم داخلی پارچه‌ای، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ فولادی ۱۵ اینچی، دو کیسه هوا و… مجهز است.

از این پس تارا دنده‌ای V۱ با کد کلاس ۳۲۲۰۷ با اضافه شدن سنسور نور و باران به دست خریداران می‌رسد

پیش از این تارا دنده‌ای تیپ V۱ با کد کلاس ۳۲۲۰۱ به دست مشتریان می‌رسید. اما با اجباری شده سنسور نور و یا قابلیت پوزشن لامپ، به خاطر وجود زیرساخت فعال‌سازی Auto Light در پلتفرم تارا، از این پس تارا دنده‌ای V۱ با کد کلاس ۳۲۲۰۷ و با قابلیت سنسور نور به دست خریداران خواهد رسید. همچنین به خاطر یکپارچه بودن یونیت سنسور نور و باران محصولات ایران خودرو، تارا دنده‌ای سنسور باران را هم خواهد داشت.

البته ایران خودرو در پایان سال گذشته با دعوت از خبرنگاران تارا دنده‌ای و اتوماتیک با عنوان تارا سال را در معرض نمایش گذاشت و آن گونه که مسئولان این شرکت عنوان کردند این نسخه تارا دستی با امکانات بیشتری مانند استارت دکمه ای، سانروف، زیرآرنجی سرنشینان عقب، چراغ‌های عقب جدید، ۶ بلندگو، دکمه‌ای شیشه بالابر جدید، جعبه دنده شش سرعته دستی و… تولیدو به دست خریداران می‌رسد.

تارا جدید دنده‌ای به نام تارا سال بناست تا با امکانات بیشتر در سال ۱۴۰۲ تولید و به دست مشتریان برسد

Share