با هدف تبدیل شهر رضوانشهر به پایتخت هنر محیطی ایران؛

اولین جشنواره هنرهای محیطی در رضوانشهر برگزار شد + تصاویر

کمیته برندینگ شهر رضوانشهر، با مدیریت رضا رسولی شهردار این شهر، پس از همفکری و برنامه ریزی در قالب جلسات متعدد موفق به برگزاری اولین جشنواره هنر محیطی با هدف تبدیل شهر رضوانشهر به برند هنر محیطی ایران شد. این جشنواره در سه بخش چید‌مان‌ های محیط شهری، نمایشگاهی و پژوهشی به میزبانی شهرداری رضوانشهر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کمیته برندینگ شهر رضوانشهر، با مدیریت رضا رسولی شهردار این شهر، پس از همفکری و برنامه ریزی در قالب جلسات متعدد موفق به برگزاری اولین جشنواره هنر محیطی با هدف تبدیل شهر رضوانشهر به برند هنر محیطی ایران شد.

در این جشنواره که در سه بخش چید‌مان‌های محیط شهری،نمایشگاهی و پژوهشی  به میزبانی شهرداری رضوانشهر برگزار شد ،همه گونه‌های مختلف تعریف این هنر که مناسب شهرستان رضوانشهر است ارائه شد که می‌تواند به صورت چیدمان‌های دائمی، موقتی و … باشد.

ماکان عاشوری ضمن قدردانی از حمایت ها و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر رضوانشهر ،هدف از برگزاری اولین جشنواره هنر محیطی را تبدیل شهر رضوانشهر به پایتخت هنر محیطی ایران و معرفی این شهر بعنوان برند هنر محیطی عنوان کرد.

برگزار کننده این جشنواره همچنین ارتباط دائمی با فضای شهری، شناسایی و توسعه هنرهای محیطی در شهرستان رضوانشهر ضمن دایر نمودن دبیرخانه دائمی هنرهای محیطی از طریق فراهم آوردن شرایط بروز خلاقیت‌های هنری، تبادل تجربیات، اطلاعات و دست‌آوردهای هنری و پژوهشی در خانه ی نوآوری و خلاقیت شهر را جمله دیگر اهداف جشنواره دانست.

وی با اشاره به دعوت از هنرمندان و صاحب‌نظران هنر محیطی در عرصه ملی و بین‌المللی از جمله محمود مکتبی، دکتر مرتضی واحدیان، حامد جابرها، سودابه بلواری زاده و پگاه عباسپور جهت سخنرانی و برگزاری میز گرد گفت: شهر رضوانشهر برای تبدیل شدن به قطب هنر محیطی ایران به تکرار چنین رویدادهایی نیازمند است.

Share