ایران خودرو بخشنامه کرد

اولین پیش فروش محصولات ایران خودرو در سال ۱۴۰۲ + جدول قیمت

متقاضیان اولویت‌دار تابستان امسال در طرح یکپارچه محصولات ایران خودرو برای تحویل در مرداد ماه از۳۰ فروردین ماه تا ششم اردیبهشت می‌توانند با واریز وجه علی‌الحساب خودروی انتخابی ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. ضمن اینکه پس از واریز وجه، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بر اساس بخشنامه اصلاحی ایران خودرو به نمایندگی ها، متقاضیان عادی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌ بودند و اولویت و اسـامی آن‌ها بـه عنـوان بخـش دوم اولویـت تابسـتان بـه ایران‌خودرو اعـلام و پیامک‌ ارسال شده است، می توانند در این بخشنامه واریز وجه کنند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

در این پیش‌فروش شش محصول دناپلاس اتوماتیک توربوشارژر، پژو ٢٠٧ دستی، سورن‌پلاس بنزینی، هایما s7 توربو اتوماتیک، هایما s5 توربو اتوماتیک و البته پژو پارس با موتور XU7P با رینگ فولادی عرضه شده است. این خودرو مجدد به بخشنامه اول اضافه شده و در حقیقت بخشنامه اولین پیش‌فروش ایران‌خودرو در سال جدید، اصلاح شده است.

صرفا متقاضیان اولویت‌دار تابستان امسال برای تحویل در مرداد ماه از روز گذشته (چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه) تا روز چهارشنبه هفته آینده (ششم اردیبهشت) می‌توانند با واریز وجه علی‌الحساب خودروی انتخابی ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. ضمن اینکه پس از واریز وجه، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

مهلت واریز وجه در طرح پیش فروش عادی مطابق جدول فوق از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ شروع و تا روز چهارشنبه مورخ ششم اردیبهشت ادامه خواهد داشت. متقاضیان باید پیش از دریافت پیامک نوبت‌دهی، نسبت به ایجاد پروفایل در سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو اقدام کرده باشند.

مبلغ پیش‌پرداخت کمتر از ۵٠ درصد بهای فعلی خودروهاست و قیمت نهایی مطابق قیمت روز تحویل خودرو، محاسبه خواهد شد؛در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد مقرر، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. همچنین در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه) در هر مرحله تا پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی لغو و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

گفتنی است متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (بطور مثال دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر و … باشند، در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن حذف شدن از نوبت تحویل، به مدت سه سال از ثبت‌نام درتمامی طرح‌های اتی فروش ایران ‌خودرو محروم خواهند شد .

برای این طرح ١٢ درصد سود مشارکت و ٩ درصد سود انصراف بصورت سالانه محاسبه خواهدشد. سند خو رو نیز به مدت یکسال در رهن شرکت باقی می‌ماند.

واریز ‌ صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir انجام خواهد شد.

Share