اعلام رسمی خبر شهادت حاج احمد متوسلیان پس از ۴١سال!

سرانجام پس از ۴١سال، یک مقام رسمی، رسما خبر شهادت حاج احمد متوسلیان را اعلام کرد! سرلشکر سلامی گفت: «شهید جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است».

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرانجام پس از ۴١سال، یک مقام رسمی، رسما خبر شهادت حاج احمد متوسلیان را اعلام کرد!

سرلشکر حسین سلامی در دیدارهای نوروزی با خانواده‌های معظم شهدا امنیت، آرامش، پیشرفت و اقتدار کشور را مرهون خون شهیدان دانست و تأکید کرد: شهدا ستارگان درخشان افتخارات ایران هستند.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدارهای نوروزی با خانواده معظم شهیدان احمد متوسلیان، سعید و محمد طوقانی و مهدی ذاکر حسینی، امنیت، آرامش، پیشرفت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهیدان دانست و گفت: همان‌طور که شهدا ستارگان درخشان آسمان افتخارات کشور و جامعه ما هستند، خانواده‌های شهدا هم چشم و چراغ این جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهید جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح‌های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها باز کرد.

سرلشکر سلامی با اشاره به تقدیم ۱۳۰ هزار شهید سپاه و بسیج پای آرمانهای انقلاب اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران گفت: برنامه‌ریزی سپاه این است که تمام فرماندهان سپاه در سراسر کشور به‌طور منظم و مستمر، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا در سال جاری را نیز در اولویت‌های خود داشته باشند.

فرمانده‌کل‌ سپاه افزود: معتقد هستیم دیدارهای خانواده‌های شهدا به ما روحیه و توانایی‌های استثنایی می‌دهد و انگیزه‌های ما را مضاعف می‌کند و زنده نگه می‌دارد.

Share