رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

ادامه پیگیری جدی پرداخت معوقات فرهنگیان | نتایج بررسی‌ها اعلام می‌شود

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: پیگیری موضوع معوقات فرهنگیان با جدیت ادامه دارد و نتایج آن به فرهنگیان اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تأخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان در روزهای پایانی سال در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است و در این میان شایعاتی هم مبنی برعدم پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان منتشر شد که این اخبار با صدور اطلاعیه‌ای توسط آموزش و پرورش تکذیب شد.

در همین زمینه، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توصیه‌های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیأت دولت در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه‌بندی معلمان طی روزهای آینده، تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

همچنین یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز سه‌شنبه اول فروردین اظهار کرد: دیشب با دستور رئیس‌جمهور و پیگیری معاون اول رئیس جمهور موضوع پرداخت حقوق فرهنگیان در دستور کار قرار گرفت و بانکهای عامل موظف شدند تا زمان پرداخت حقوق فرهنگیان عملیات متوقف نکنند.

نوری یادآور شد: به دستور رئیس جمهور مقرر شد روز شنبه یا یکشنبه هفته بعد نشستی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری برگزار شود و نتایج حاصله از آن جلسه، زمان پرداخت معوقات را مشخص می‌کند.

پس از پیگیری‌های خبرنگار ایرنا، مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش شامگاه دوشنبه (۷ فروردین) در تماسی تلفنی درباره آخرین وضعیت درخصوص پیگیری مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: در سه روز گذشته ۹ جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، عصر امروز ۲ جلسه دیگر با معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور اتفاق افتاد.

وی افزود: در این ۲ جلسه مسائل مربوط به معوقات فرهنگیان به صورت جدی مجددا بررسی شد و پیگیری این موضوع کماکان با جدیت ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امیدواریم در چند روز آینده نتایج خوبی بدست آید و نتایج بررسی‌ها و زمان پرداخت معوقات را به فرهنگیان اعلام خواهیم کرد.

بابایی در پایان از همکاری و همراهی رئیس سازمان برنامه و بودجه در این خصوص تشکر کرد.

Share