مدیرعامل سایپا اعلام کرد؛

عرضه آریا پلاگین هیبرید سال آینده به بازار | عرضه شاهین پلاس در شهریورماه

تیموری اظهار کرد: خودرو آریا در دو مدل با پیشرانه پلاگین هیبرید و یک پیشرانه ۲ لیتری ساخت شرکت میتسوبیشی عرضه خواهد شد. این محصول با کیفیت بالاتر نسبت به محصولات گذشته عرضه می‌شود و از داشبورد با کیفیت و نرم‌تر، همچنین سیستم هدآپ دیسپلی بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اقتصادآنلاین، امروز در نشست خبری گروه خودروسازی سایپا که با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید، مدیرعامل سایپا از عرضه خودرو آریا سایپا با پیشرانه پلاگین هیبریدی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

در حاشیه نشست شرکت سایپا محمدعلی تیموری با اشاره به برنامه‌های جدید تولید این مجموعه، افزود: خودرو آریا محصول جدید این شرکت در دو مدل با پیشرانه پلاگین هیبرید و یک پیشرانه ۲ لیتری ساخت شرکت میتسوبیشی عرضه خواهد شد. این محصول با کیفیت بالاتر نسبت به محصولات گذشته عرضه می‌شود و از داشبورد با کیفیت و نرم‌تر، همچنین سیستم هدآپ دیسپلی بهره می‌برد و با گارانتی ۵ ساله به بازار کشور وارد خواهد شد.

تیموری در ادامه اظهار کرد: اولین موتورسیکلت هیبرید این شرکت نیز در ۶ ماهه دوم امسال به بازار خواهد آمد. در حال حاضر خط تولید این محصول در یکی از زیر مجموعه‌ها سایپا آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل سایپا همچنین با اشاره به آماده‌سازی مدرن‌ترین خط تولید این شرکت گفت: روز ۲ شنبه از این خط تولید با حضور وزیر صمت رونمایی خواهد شد همچنین خط تولید پیشرانه ۱۶ سوپاپ و گیربکس ۶ سرعت اتوماتیک این شرکت در همکاری با DAE در این مراسم رونمایی خواهند شد.

او در ادامه اظهار داشت: محصول سدان به روز شده شاهین پلاس نیز شهریورماه امسال با تغییرات در بخش داخلی اعم از داشبورد و رودری‌ها و همپنین پیشرانه و گیربکس جدید عرضه خواهد شد.

 

Share