دیارمیرزا گزارش می دهد؛

۲ گزینه غیربومی شهرداری رشت را بهتر بشناسید؛ حسین مرادی و رضا طاهری

از بین ۴ نفری که برای تصدی جایگاه شهردار رشت معرفی شده اند، دو گزینه یعنی حسین مرادی و رضا طاهری غیربومی هستند که هیچ کدام از آنها تجربه حضور در شهرداری شهر بزرگی چون رشت را در کارنامه ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین مرادی، رضا طاهری، سید مجتبی خدمت بین دانا و رحیم شوقی چهار نفری هستند که شورای شهر رشت قرار است از بین آنها یک نفر را به عنوان شهردار رشت انتخاب کند.

در این بین دو گزینه یعنی حسین مرادی و رضا طاهری غیربومی هستند که هیچ کدام از آنها تجربه حضور در شهرداری شهر بزرگی چون رشت را در کارنامه ندارند.

حسین مرادی اهل اصفهان است و در صحن شورا خود را دانش آموخته دکتری عمران از دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده و در سابقه کاری خود شهردار منطقه ۲۲ تهران را آورده است. مرادی در آبان ماه سال ۹۶ و در دوره ای که مدیرکل امور مناطق شهرداری تهران بود با اکثریت آرا به عنوان شهردار همدان انتخاب می شود اما کمتر از یک ماه بعد و درحالی که هنوز خبری از صدور حکم او توسط وزارت کشور نبوده به دلیل بیماری همسر از حضور در شهرداری همدان انصراف می دهد تا حتی یک روز حضور در شهرداری همدان را تجربه نکند.

رضا طاهری نیز قزوینی است و اعلام کرده که دارای مدرک دکتری مدیریت DBA، کارشناسی ارشد عمران سازه و کارشناسی عمران و مهندسی مکانیک است.

در سابقه کاری او مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین، مدیرعامل باشگاه فرهنگی هنری شهرداری(کاسپین)، رئیس هیت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، شهردار شهرهای کوچک آوج و سگزآباد با حدود ۵ هزار نفر جمعیت، شهردار بیدستان با حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت، معاون خدمات شهری و عمرانی شهرداری اقبالیه، رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان بوده است.

طاهری همچنین بهمن ماه ۹۷ حضور در دولت تدبیر و امید را تجربه کرد و به عنوان فرماندار شهرستان تاکستان منصوب و معرفی شد تا به نوعی بزرگترین مسئولیت عمر دوران کاری خود را تجربه کند.

حسین مرادی و رضا طاهری قرار است امروز چهارشنبه یکبار دیگر در صحن شورا حضور پیدا کنند و به ارائه برنامه های خود بپردازند.

Share