مجید عزیزی با حضور در دیارمیرزا؛

مذاکره شورا با گزینه‌های شهرداری رشت | شهردار رشت نباید بله قربان گوی برخی نمایندگان باشد

منتخب ششمین دوره شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم شهردار بومی برای شهر رشت انتخاب کنیم، تصریح کرد: متاسفانه در گیلان ما کادرسازی مناسبی نکردیم و مدیران قوی پرورش ندادیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید عزیزی، منتخب ششمین دوره شورای شهر رشت با حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با بیان اینکه کسانی که وارد شورای شهر رشت شدند جزو چهر‌ه‌های تاثیرگذار شهر هستند، گفت: تاکنون شش جلسه بین منتخبین ششمین دوره شورای شهر رشت برگزار شد که خوشبختانه تمام جلسات بدون حاشیه بوده است.

وی با اشاره به اینکه شورای ششم راه شورای پنجم را نخواهد رفت تا دچار چندگانگی شود، اظهار کرد: لیست منتشر شده در خصوص روسای کمیسیون‌های شورای شهر رشت مورد توافق همه‌ی اعضای شورا است.

عزیزی همچنین ادامه داد: کسانی که منتخب شورای ششم رشت هستند خوشبختانه دارای جایگاه و پایگاه مردمی و سیاسی هستند.

منتخب ششمین دوره شورای شهر رشت با بیان اینکه اجازه سیاسی شدن شورای ششم را نخواهیم داد، اظهار کرد: در این شورا نباید بگذاریم اتفاقات تلخ شورای پنجم تکرار شود و چندگانگی بین اعضا پیش بیاید.

وی با اشاره به ضرورت پیشگیری و تاکید بر رفع مشکلات اظهار کرد: ما نباید اجازه دهیم اتفاقاتی مثل جریان خوزستان در گیلان رخ دهد و مسوولین نباید کاهلی در این جریان کنند؛ چرا ما باید اینقدر منتظر بمانیم تا بلایی بر سر ما بیاید بعدا فکری کنیم!؟

عزیزی با اشاره به اینکه شهر رشت از نظر زیرساختی در وضعیت خوبی قرار ندارد، گفت: ما باید در زمینه ساخت و سازهای نسقی در شهر رشت به یک برنامه مدونی برسیم.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر رشت برنامه‌محور است، اظهار کرد: در حال مذاکره با گزینه‌های شهرداری رشت هستیم و قرار است از همه آنها برنامه بگیریم تا در موعد مقرر شهردار رشت را انتخاب کنیم.

منتخب ششمین دوره شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم شهردار بومی برای شهر رشت انتخاب کنیم، تصریح کرد: متاسفانه در گیلان، ما کادرسازی مناسبی نکردیم و مدیران قوی پرورش ندادیم.

عزیزی با اشاره به اینکه در شورای ششم باید موضوع پسماند را تعیین تکلیف کنیم، اظهار کرد: شیرابه زباله، امنیت جانی مردم شهر را به خطر می‌اندازند و بسیاری از محصولاتی که استفاده می‌کنیم توسط همین شیرابه‌ها آلوده شدند‌.

وی با بیان اینکه باید یک تفکر جهادی و انقلابی روی کار بیاید تا مشکلات بسیار زیاد شهر حل شود، گفت: یک طیف سیاسی هشت سال کشور را در اختیار داشتند که نتیجه عملکرد آنها وضعیت موجود است، امیدوارم در چهار سال آینده از بداخلاقی‌ها دوری کنند و با تمام وجود کمک کنند.

منتخب ششمین دوره شورای شهر رشت افزود: مردم، دیگر ظرفیت اختلاف و مشکلات اقتصادی را ندارد و باید امید را به جامعه تزریق و ساختار موجود اصلاح شود.

منتخب ششمین دوره شورای شهر رشت در بخش دیگری از اظهارات خود به دیارمیرزا گفت: آیت‌الله فلاحتی از ما درخواست جدی کردند تا میدان شهرداری رشت بازگشایی شود و ما نیز قرار است در جلسات مختلف به صورت کارشناسی، این موضوع را بررسی کنیم.

عزیزی با اشاره به اینکه ما باید به این درخواست آیت‌الله فلاحتی به صورت علمی پاسخگو باشیم، گفت: این درخواست باید به صورت علمی بررسی و کارشناسی شود و در هیچ کاری نباید به صورت شتابزده رفتار کنیم.

عزیزی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه ما با وجود داشتن شرایط پرورش گل و گیاه چرا باید گل و گیاه از مازندران وارد کنیم؟، اظهار داشت: بسیاری از مسوولین ما بدون تخصص لازم در شهرداری پست مدیریتی گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مدیران نباید از سوی برخی نمایندگان به شهرداری رشت تحمیل شوند، گفت: ما نباید با رفاقت‌بازی و رانت، شهر خود را معطل کنیم زیرا اینها حق‌الناس است و باید شهرداری را از روزمرگی خارج کنیم.

منتخب ششمین دوره شورای شهر رشت با اشاره به اینکه جایگاه شهردار رشت باید بالا برود، اظهار کرد: جایگاه شهردار رشت به مانند جایگاه نماینده مجلس باید باشد و شهردار رشت نباید تبدیل به بله قربان گوی برخی نمایندگان شود.

وی افزود: در گذشته جایگاه شهردار رشت به مانند شهردارهای تهران، اصفهان، شیراز و مشهد بود، گفت: اکنون جایگاه شهرداری رشت از جایگاه شهرهای دیگر نیز پایین‌تر آمده است.

عزیزی با بیان اینکه ما برای قدرت گرفتن نباید دست به هر اقدامی بزنیم، اظهار کرد: بنده در سه دوره گذشته که رای نیاوردم در مجموع تنها ۲۵ میلیون تومان هزینه کردم و نتیجه انتخابات را پذیرفتم.

منتخب ششمین شورای شهر رشت در پایان گفت: بنده امسال که رای آوردم کمتر از ۵۰ میلیون تومان هزینه کردم و خدا را شاکرم که توانستم با رای پاک‌ وارد شورا شوم.

Share