گزارش تصویری دیدار ملوان و آلومینیوم اراک

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس عصر امروز تیم‌های ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک در ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک- یک به پایان رسید.

محسن بخشنده: در ادامه هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال امروز تیم ملوان در ورزشگاه تختی انزلی از تیم آلومینیوم اراک پذیرایی کرد و با نتیجه تساوی ۱ – ۱ متوقف شد.

در این بازی که از ساعت ۱۵ با قضاوت حسن اکرمی آغاز شد، میلاد شعبانلو در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی دروازه آلومینیوم را باز کرد. برتری ملوان تا وقت‌های اضافه نیمه دوم پابرجا بود اما رضا جبیره ۳+۹۰ گل تساوی را برای آلومینیوم به ثمر رساند.

در حالی که ملوان در آستانه کسب سه امتیاز ارزشمند قرار گرفته بود در دقیقه ۹۲ یک پنالتی به سود آلومینیوم اراک اعلام شد. اسماعیل شریفات پشت توپ ایستاد اما ضربه او توسط دروازه‌بان ملوان مهار شد. با این حال جبیره در ریباند گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند.

با این وجود تصاویر آهسته نشان می داد که جبیره خیلی زودتر از ضربه اسماعیل شریفات وارد محوطه جریمه ملوان شده و حسن اکرمی باید این گل را مردود می‌کرد.

 

 

Share