فرمانده کل سپاه پاسداران:

قدرت انقلاب «اینترنشال» را به جای دیگری فرستاد | دشمن می‌خواهد دیدگاه‌ها را تغییر دهد

فرمانده کل سپاه با اشاره به اخراج عوامل شبکه تروریستی ایران اینترنشنال از لندن گفت: این رسانه شرور دروغ‌پراکن فتنه‌انگیز هتاک را به سرزمین دیگری پرتاب کردند که این به معنی قلمرو قدرت، میدان نفوذ و شعاع تأثیر انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سرلشکر حسین سلامی در اجلاس سراسری استادان، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد اظهار داشت: در مقابل دشمن، ملت ما پرچم به دست و متحد حرکت می‌کند و نشان می‌دهد هیچ چیز، حریف این اتحاد نیست.

وی اضافه کرد: ذخیره راهبردی غرب برای مقابله با اسلام، پس از جای‌گذاری صدام و شکست آن، پدیده تکفیر بود تا همه جهان اسلام را نابود کند اما انقلاب اسلامی از این فتنه نیز عبور کرد.

فرمانده کل سپاه گفت: حصر اقتصادی و تحریم نیز از ذخایر دشمن بود که تمام نظام اطلاعاتی و حقوقی دشمن و همه نهادهای بین‌المللی و قدرت‌های رسانه‌ای را برای پیروز شدن در این میدان به صحنه آورد و باز هم شکست خورد و هم اکنون که دشمن از همه جا نا امید شده دست به دامان اپوزیسیون‌هایی شده که حتی ارزش نام بردن هم ندارند.
سلامی افزود: خواست غرب، جامعه‌ای عقب‌مانده، فقیر، ویران شده، مستأصل و آماده تسلیم از ایران بود، اما عملکرد انقلاب به گونه‌ای بود که این کشور، در حالی که دست‌های دشمن را بسته است، توانسته اراده و عملکرد او را متوقف کند.

وی ادامه داد: ما در عرصه‌های علم و اقتصاد و سازندگی کشور می‌توانیم ادعا کنیم که امروزه بیش از ۳۶۰ طرح ملی را بدون توقف، پیاده کرده‌ایم و انقلاب اسلامی امتداد بعثت پیامبر (ص) است و خداوند همان‌گونه که از پیامبر اسلام و مبعث ایشان محافظت کرد انقلاب اسلامی ما را نیز حفظ کرده است.

فرمانده کل سپاه گفت: حماسه باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حجت آشکاری برای حقانیت نظام الهی ما شد و بخشی از قلب‌های مردد و پریشان شده را دوباره استحکام بخشید و ذهن‌ها را به نور حرکت برای فتح قله‌های باقیمانده مزین کرد.

سرلشکر سلامی با بیان این که این رویداد، میدان قضاوت جهانی را نسبت به انقلاب و نظام تغییر داد افزود: در این روز تاریخی دل همه آزادگان و مستضعفان عالم شاد و روح جدیدی در کالبد انقلاب اسلامی دمیده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اخراج عوامل شبکه تروریستی ایران اینترنشنال از لندن اضافه کرد: این رسانه شرور دروغ‌پراکن فتنه‌انگیز هتاک را به سرزمین دیگری پرتاب کردند که این به معنی قلمرو قدرت، میدان نفوذ و شعاع تأثیر انقلاب است.

فرمانده کل سپاه همچنین به اهمیت وجود استادان حلقه‌های صالحین اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد دیدگاه‌ها را تغییر دهد که در اینجا نیاز به انسان‌هایی داریم که در مقابل زور و استکبار بایستند و به هیچ عنوان دچار تردید نشوند.

سلامی افزود: اکنون شجره طیبه صالحین برای دفاع از انقلاب اسلامی ضروری‌تر از وجود جسم‌های دفاعی است چرا که دشمن می‌خواهد از ذهن و اعتقاد مردم آن‌ها را به تردید بکشاند و در اینجا جهاد تبیین افراد متدین و مومن، موثر و ضروری است تا ذهن‌ها و قلب‌ها را مجهز کند و جوانان و مردم ما تحت تاثیر اراجیف دشمن قرار نگیرند.

اجلاس سراسری استادان، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد از اول اسفند کنونی آغاز شده است و امروز پایان می‌یابد.

Share