دیارمیرزا گزارش می دهد؛

علی امانی شهردار رشت می شود؟ | آغاز فرآیند رودسری‌زاسیون شهر رشت

از شب گذشته شنیده ها حاکی از این است که برخلاف روزهای گذشته، شانس انتخاب «علی امانی» شهردار سابق نوشهر و رودسر به عنوان شهردار جدید رشت افزایش یافته است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تنها یک گام به انتخاب شهردار جدید رشت مانده و رایزنی اعضای شورا با یکدیگر و برخی چهره‌های بیرونی برای انتخاب شهردار رشت همچنان ادامه دارد.

همزمان با بررسی رزومه افراد در صحن شورا، گمانه زنی ها مبنی بر سبد آرای کاندیداها نیز افزایش یافته است.

در همین راستا از شب گذشته شنیده ها حاکی از این است که برخلاف روزهای گذشته، شانس انتخاب «علی امانی» شهردار سابق نوشهر و رودسر به عنوان شهردار جدید رشت افزایش یافته است.

علی امانی هم اکنون مشاور استاندار گیلان در امور ساماندهی پسماند است و از او به عنوان گزینه مطلوب استانداری گیلان نام برده می‌شود، هرچند هنوز این موضوع به طور رسمی اعلام نشده است.

علی امانی اگرچه متولد نوشهر است اما گفته شده که اصالتا اهل روستای پرچکوه اشکور شهرستان رودسر بوده و همین رودسری بودن او میتواند به عنوان یک ویژگی برجسته در انتخابش به عنوان شهردار رشت نقش داشته باشد، خصوصا در فضای کنونی گیلان که رودسری بودن به عنوان یک شاخصه اصلی در انتصاب و گزینش افراد محسوب میشود.

به حول و قوه الهی با انتخاب یک رودسری برای مدیر شدن در شهرداری رشت باید متولد شرق گیلان باشیم تا آنها بتوانند در مراحل آتی و بزنگاه های سیاسی نقش خود را به درستی ایفا کنند.

Share