در جلسه بررسی رزومه کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت عنوان شد؛

ثابت قدم: نبود شجاعت در تصمیم‌گیری‌های سخت و بی انضباطی باعث رکود شهر رشت شده است

ثابت قدم با اشاره به اینکه قطعاً نبود یا کمبود عمل‌گرایی بیشترین آسیب را به شهر رشت زده است، افزود: عدم وجود شجاعت در تصمیم‌گیری‌های سخت و عدم انضباط در شهر یا شهرداری نیز باعث رکود شهر رشت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پنجمین جلسه بررسی رزومه افراد کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با حضور اعضای شورا در سالن جلسات شورا برگزار شد.

محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: یاد و خاطره آن پاسدارانی را که لباس پاسداری‎‌شان کفن‌شان شد، گرامی می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورا با عزمی راسخ به دنبال اصلح‌ترین انتخاب است، اظهار کرد: انتخاب شهردار از مهم‌ترین و اولویت دارترین وظایف شورا است و امیدواریم بتوانیم با انتخابی شایسته، پاسخگوی اعتماد شهروندان شریف رشت باشیم.

 سید علی مفاخریان، کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت نیز پس از سخنان رئیس شورای شهر رشت در این جلسه با بیان اینکه دارای مدرک دکتری زمین‌شناسی و مدرس دانشگاه می‌باشم، اظهار کرد: در سوابق کاری خود، شهردار منطقه ۹ تهران، معاون مالی اقتصادی منطقه ۷ شهرداری تهران، معاون مالی اقتصادی منطقه ۸ شهرداری تهران، معاون مالی اقتصادی منطقه ۹ شهرداری تهران و معاون اداره کل برنامه‌ریزی توسعه شهری خدمات شهری را دارم.

وی با اشاره به اینکه در مناطق ۱۳.۱۵ و ۲ نیز خدمت کرده‌ام، افزود: حدود ۳۰ سال است که در مجموعه شهرداری تهران خدمت می‌کنم و کارمند رسمی شهرداری تهران هستم و از بایگانی شهرداری تا شهردار منطقه، ستاد، مدیرعامل شرکت و سازمان فعالیت داشته‌ام، گفت: در پروژه‌های بزرگ شهردار تهران نیز کمک‌کننده بوده‌ام و بخشی از پروژه‌های بزرگ تهران را به نتیجه رسانده‌ام که خروج زندان قصر از شهر به بیرون شهر، ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی، اجرایی کردن تملک ۷۰۰ تا پلاک در بزرگراه امام علی (ع) و اجرای خود بزرگراه امام علی (ع) ازجمله از آن‌ها است.

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با بیان اینکه برنده جایزه جهانی طلایی در حوزه شهرداری بوده‌ام، گفت: ۲ بار به‌عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران در جشنواره‌ها انتخاب‌شده‌ام و ۴ کتاب و بیش از ۵۰ مقاله مطرح ISI دارم.

مفاخریان با اشاره به اینکه برنامه تحول‌زای، رویکردی، تحول‌آفرینی و عمل‌گرایی با الگوی مشارکت مقتدرانه را برای شهر رشت به‌عنوان شهر باران و جنگل، شهر خلاق و هوشمند و شهر شب‌های روشن در برنامه دارم، تصریح کرد: جایگاه شهر به‌عنوان یک شهر اسلامی و عدالت در تقسیم خدمات شهری و همه‌جانبه بودن تمامی فعالیت‌های در حوزه‌های مختلف اهمیت دارد.

وی افزود: ایمنی و آرامش در شهر، محیط‌زیست، سالم‌سازی و توسعه حمل‌ونقل شهری، توجه به هویت ایرانی اسلامی و مشارکت مردم در تصمیمات شهری، عدالت در تخصیص توزیع منابع و امکانات در شهر ازجمله برنامه مهم بنده می‌باشد.

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با بیان اینکه در شهر رشت نقاط قوت فراوانی وجود دارد، گفت: در کنار این نقاط قوت، نقاط ضعفی نیز در رشت وجود دارد که ضعف پیوند اقتصادی اجتماعی شهر، ناکافی بودن مراکز اقامتی در شهر رشت، کمبود پارکینگ، مشکل پسماند شهری، تردد خودروهای عبوری از شهر رشت، آسفالت نامناسب خیابان‌ها، عدم وجود شعار انسجام بخش جهت ایجاد انگیزه در شهر، نبودن المان شهری در دروازه‌های عبوری، ساخت سازهای غیرمجاز، خرابی و فرسودگی پل‌های عابر پیاده، ضعف در جمع‌آوری آب‌های سطحی و فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل شهری ازجمله از آن‌ها می‌باشد.

مفاخریان با بیان اینکه باید در حل موضوع پسماند از وجود نخبگان استانی بهره برد، تصریح کرد: باید از این ظرفیت و منابع طبیعی نهایت استفاده را برد و باید وضعیت شهر رشت به نحوی باشد که درآمد ایجاد کنیم زیرا اگر درآمد نداشته باشیم نمی‌توانیم هزینه کنیم و شهر رشت را توسعه دهیم.
وی با اشاره به اینکه راه‌حل‌های رفع مشکلات ایجاد زیرساخت‌های توسعه برای افزایش مشارکت‌های شهروندان است، گفت: افزایش حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی اهمیت فراوانی دارد.

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با اشاره به اینکه در بخش‌های عمرانی می‌توان بخشی از بودجه را به بخش خصوصی برد، خاطرنشان کرد: می‌توان از اعتبار بودجه برای رشد شهر استفاده کرد و در پروژه‌های عمرانی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

مفاخریان با بیان اینکه در بخش توسعه اماکن گردشگری، اقامتی و گردشگری نیاز به بودجه شهرداری نیست و می‌توان از بخش خصوصی استفاده کرد، گفت: مشارکت در بسته‌های اقتصاد شهری و دیپلماسی شهری و استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی و استفاده از ظرفیت‌های اتاق فکر و ایده جهت بهره‌برداری از ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی باید مدنظر باشد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های خود برای شهر رشت، افزود: مدیریت ظرفیت‌های اشتغال‌زا، راه‌اندازی مراکز ورزشی و نوع‌آوری‌های اجتماعی، مانع‌زدایی و چابک‌سازی حوزه شهرداری جهت اعتمادسازی بین مردم، بهبود کیفیت سیما و منظر شهری شهر رشت از مله اقداماتی است که در برنامه دارم.
کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با بیان اینکه باید حوزه شهرسازی، نمای ساختمان‌ها را با هویت مشخصی تعریف کند، گفت: نگاه‌های مدیریتی در این حوزه جلب‌توجه می‌کند و کنترل ساخت‌وسازها را هم می‌شود هوشمند کرد.

مفاخریان با بیان اینکه توجه به نمادهای ایران اسلامی در رشت خیلی اهمیت دارد، تصریح کرد: دروازه‌های شهر رشت اصلاً هویت شهر رشت را نشان نمی‌دهد و تابلوهای مدیریت شهری نیز باید ساماندهی شوند و با منظر شهری و هویت ایران اسلامی همخوانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت سازهای غیرمجاز در شهر اهمیت فراوانی دارد، گفت: این شهر برای هوشمندسازی نیاز دارد که تمام فرایندهای آن هوشمند شود، حکمرانی و ترافیک و مدیریت هوشمند داشته باشد، هوشمندسازی در پسماند، خدمات مدیریت شهری و مبلمان شهری باید صورت بگیرد.
کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با بیان اینکه باید کارخانه‌های خلاق و نوآوری در شهر رشت ایجاد کرد، تصریح کرد: منابع انسانی سرمایه سازمان هستند و باید نیروی انسانی به‌جای تعدیل در بخش‌های خدمات شهری به شهروندان ساماندهی شوند و از ظرفیت نیروهای انسانی باید در جهت خدمات به شهروندان استفاده کرد.

هم باید شجاعت داشت و هم همراه با شجاعت باید انضباط شهری را نیز رعایت کرد

محمدعلی ثابت‌قدم، دومین کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه سابق دو دوره شهردار شهر رشت را دارا می‌باشم، اظهار کرد: علی‌رغم شهردار رشت بودن، مدرس و عضو هیئت‌علمی دانشگاه، معاون مدیرکل بنیاد مستضعفان گیلان، مدیرکل مهندسی بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور، مدیرکل عمران و مناسب‌سازی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را در نیاز در کارنامه دارم.

وی با اشاره به اینکه قطعاً نبود یا کمبود عمل‌گرایی بیشترین آسیب را به شهر رشت زده است، افزود: عدم وجود شجاعت در تصمیم‌گیری‌های سخت و عدم انضباط در شهر یا شهرداری نیز باعث رکود شهر رشت شده است.
کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با بیان اینکه این دو مورد را باید باهم داشت، گفت: هم باید شجاعت داشت و هم همراه با شجاعت باید انضباط شهری را نیز رعایت کرد تا اقتدار شهری را دوباره به شهرداری برگرداند.

ثابت‌قدم با اشاره به اینکه اگر با همان منوال سال‌های قبل جلو می‌آمدیم باید بودجه برای سال آینده خیلی بیشتر از این‌ها می‌شد، خاطرنشان کرد: ۳ هزار ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه سال آینده حدود ۳۵ درصد بودجه تخصیص شهر رشت است که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه بدنه شهرداری ازجمله باهوش‌ترین و توانمندترین افراد حوزه‌های اداری هستند، تصریح کرد: زیرا تصمیمات استراتژیک را باید به‌سرعت بگیرند و شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است که به‌صورت خصوصی اداره می‌شود.

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با بیان اینکه سرعت گردش پول در سطح شهر رشت باید افزایش پیدا کند، گفت: با افزایش بروکراسی اداری این موضوع محقق نمی‌شود.
ثابت‌قدم با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بنده احداث پیاده راه فرهنگی شهر رشت بود، بیان کرد: یکی از اهداف اقدامات پیاده راه در حوزه محیط‌زیست بود و اهمیت بعدی آن در حوزه میراث و گردشگری بود.

وی با اشاره به اینکه باید بر اساس مطالعات تصمیم گرفت که حوزه مدیریت شهری چگونه حل می‌شود، تصریح کرد: درآمد مناطق بالای شهر باید به سمت پایین‌شهر برود و باید اقتصاد شهر به نحوی باشد که اشتغال ایجاد کند.

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با بیان اینکه برخی سؤال داشتند که خط بی‌آرتی را ایجاد کردید آیا در طرح ترافیک جامع شهری بود، گفت: اجرای آن بر اساس مصوبه بود و شورای عالی ترافیک استان هم آن را تأیید کرده بود.

ثابت‌قدم با بیان اینکه در دوره من از ۴۱ پارک محله‌ای رشت تعداد پارک‌های محلات به ۶۶ پارک رسید، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی تالار گفتگو یکی از دیگر اقدامات مثمر ثمر دوران بنده بوده است که اقشار مختلف مردم در تالار گفتگو نماینده داشته باشند و این موضوع سازمان‌دهی شد.

چابک‌سازی شهرداری رشت باید در برنامه باشد

امیر جاویدپور، دیگر کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت نیز در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی بوده و معاون عمرانی استانداری البرز و همچنین حضور در مسئولیت‌های اجرایی و مدیریتی شهرداری تهران و شهرداری بروجرد ازجمله سوابق کاری من می‌باشد.

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای مدیریت شهری رشت دارم، گفت: در تشکل‌های ورزشی ملی و منطقه‌ای مسئولیت‌های متعدد داشته‌ام و در دانشگاه نیز تدریس می‌کنم.

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با بیان اینکه رشت در حوزه فضای سبز نیاز به بازنگری دارد، گفت: حوزه سازمان سیما منظر و فضای شهری شهر رشت نسبت به پتانسیل موجود در شهر رشت می‌تواند خیلی بهتر از این باشد.

وی با اشاره به اینکه موضوعات موجود را باید همه‌جانبه نگاه کرد، گفت: در بحث شهری از دو منظر باید نگاه کرد که بخش اول درآمدی است و بخش دوم بخش نظارتی است که باید به آن به صورت ویژه توجه کرد.

جاویدپور با بیان اینکه باید از افراد متخصص در شهر استفاده کرد، افزود: در شهر رشت افراد متخصص فراوانی در حوزه شهرسازی و معماری داریم که نیازمند این هستند تا به آن‌ها بها داده شود و می‌شود یک اتاق در شهرداری مختص این نخبگان ایجاد کرد.

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت ساماندهی نیروهای انسانی را باید مدنظر داشته باشیم، گفت: باید هولدینگ‌هایی ایجاد کنیم که این افراد به جای تعدیل در این هولدینگ‌ها مشغول به کار شوند.

وی با اشاره به اینکه چابک‌سازی شهرداری رشت باید در برنامه باشد، تصریح کرد: شهرداری رشت با رفع برخی از مشکلات موجود می‌تواند خیلی در شهر رشت تأثیرگذاری داشته باشند و امکانات شهری مناسب را برای مردم فراهم کند.

 ازکارشناس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاد دانشگاه تا مجری و گوینده صدا و سیما

محمد امامی کورنده، دیگر کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت  در این جلسه با اشاره به نوبتش  درآخرین ردیفِ آخرین  روز   سخنرانی اش را با شعری تحسین شده از کلام رهبر معظم انقلاب آغاز کرد و گفت “ما مدعیان صف اول بودیم، از آخر مجلس شهدا را چیدند” و به همین بهانه این اتفاق را مایه خیر و برکت می دانم.

وی با بیان اینکه متولد ۱۳۵۹ و جوان ترین کاندیدا  هستم در حال حاضر پژوهشگر دوره پسادکتری مدیریت و دو دکتری تخصصی مدیریت رسانه و مدیریت بازرگانی رتبه ۱۲ کشوری،  دو ارشد مدیریت رسانه و بازرگانی و همچنین سه کارشناسی حقوق،  مدیریت فرهنگی و مهندسی مدیریت پروژه دارم اظهار کرد: از جمله مهمترین سوابق بنده  ۵ سال کارشناس سازمان برنامه‌وبودجه کشور و خالق طرحهای کلان ستادی،استاد دانشگاه در حوزه های اقتصاد حقوق مدیریت و ارتباطات و بیش از ۱۷ سال خبرنگار حوزه های مختلف از جمله پارلمانی مجلس شورای اسلامی، مجری گوینده و برنامه‌ساز صداوسیما، کارشناس حوزه فرهنگ ارتباطات و رسانه،  پژوهشگر حوزه جنگ رسانه، پنج دوره دبیر و نفر اول شورای شهر در شهرداری منطقه ۶ تهران و ۱۷سال سابقه حضور درکمیسیون تخصصی عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، مدیریت ارتباطات دو پروژه عمرانی در سطح کشور و پروژه متروی تهران، کارشناس رسمی دادگستری رتبه ۶ کشوری و مدیر روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را در کارنامه دارم.

شناخت وضعیت موجود و بحرانی شهر رشت از دیدگاه علم مدیریت استراتژیک:

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت خود را اصالتا اهل لنگرود و رشت دانست و گفت هنوز در منزل پدربزرگم در محله کرف آباد سابق  و دهنه سام بلوار آیت الله ضیابری فعلی مستقر هستیم و از بچگی تمامی کوچه پس کوچه های رشت از منظریه تا حمیدیان از آفخرا تا یخسازی و گلسار و مطهری و لب آب را می شناسم و چشم بسته تردد می کنم و حتی دوسال در زمان بمباران در رشت به دبستان رفته ام. وی با بیان  ۱۴ سال عضویت پیوسته و مدیریت روابط عمومی انجمن علمی مدیریت استراتژیک وزارت علوم گفت: بنده برای ارائه ی برنامه های خود  شهر رشت را از دیدگاه علم مدیریت استراتژیک تحلیل نموده ام و با اولین گام به بررسی وضعیت موجود شهرداری رشت رسیدم که متاسفانه در وضعیت “بحرانی” هستیم و نبود برنامه‌های زیرساختی و نپرداختن به موضوع مهم محیط بیرونی و درونی جهت رسیدن به یک وضعیت پایدار از جمله بزرگترین نقاط ضعف در سازمان شهرداری رشت است.

رشت بزرگ‌ترین تاریخچه ملموس و ناملموس را در قلب خود نهفته دارد

امامی با اشاره به هویت برند و شخصیت فرهنگی تاریخی شهر رشت، گفت: با بررسی محیط داخلی و خارجی رشت از قرن گذشته می بینیم که این شهر گلوگاه اصلی جاده ابریشم بوده  و بزرگ‌ترین تاریخچه ملموس و ناملموس را در قلب خود نهفته دارد.  مشهور و محبوب ترین شخصیت های فرهنگی اجتماعی اقتصادی، پزشکی و مهندسی از این شهر برخاسته اند که تاریخچه ی فرهنگی هنری و میراث ماندگاری است اما به دلیل نبود حمایت ها یا مهاجرت کرده و یا در تهران و سایر استانها زندگی کرده اند که این هم یک ضعف بزرگ در حوزه فرهنگی اجتماعی است.

مدیری متخصص، متعهد، تحلیلگر و عملیاتی

جوان ترین کاندیدای پست شهرداری رشت با اشاره به شناخت عوامل استراتژیک فرصت ها، تهدیدها، نقاط قوت و نقاط ضعف خطاب به اعضای محترم شورای شهر   ترسیم مثلث بسیار مهمی با رئوس مردم، شورا و شهردار را یکی از استراتژی های خود دانست و گفت:  در حال حاضر بنا به اتفاقات تلخ گذشته  مردم با شهرداری و شورا به عبارتی قهر هستند و بی شک زمانی به مرکز ثقل پایدار خواهیم رسید که همه رئوس این مثلث به درستی و با صحت و صداقت کامل در راستای وظایف ذاتی و انسانی خودشان گام بردارند. برای رسیدن به این اهداف “مکمل ها” تقویت کننده ی این ارتباط و حلقه ی اتصال آن عمل خواهد کرد و آن وقت است که به جای دوری و قهر مردم از شهرداری می توانم بگویم که بیش از هشتاد درصد از مردم را به مشارکت در سرنوشت شهر خودشان دعوت خواهم نمود و در حقیقت  دوستی و همدلی و ارتباط صمیمانه با مردم را از سر می گیریم و تدوین و پیاده سازی این استراتژی با  فرهنگ،  تغییر ساختار و مدیریت صحیح منابع انسانی درون و برون سازمان شهرداری تحقق خواهد یافت.

نگاه استراتژیک و راهبرد تفکر خلاق و آینده نگر برای شهرداری رشت

این کارشناس مدیریت استراتژیک،  راهبرد اساسی در چشم انداز تحول را فقط ایجاد سیستم تفکر خلاق و آینده نگر در شهرداری رشت دانست و تیتر وار عنوان کرد: بودجه های تصویبی هرساله محقق نشده اند و برای ۱۴۰۱ از ۲.۲۰ میلیارد در خوشبینانه ترین حالت ۱.۶۰۰ محقق خواهد شد که نیاز به  دقت و اتفاق نظر در حوزه بودجه و خزانه دارد. وضعیت نابسامان جنگلهای سراوان به زباله دانی تاریخ معروف شده که ناشی از ضعف در تصمیم گیری و عمل است. در حوزه منابع انسانی ۱۷۴۰ نفر نیرو ی رسمی، قرارداری و پیمانی و ۲۰۰۰نفر حجمی و شرکت و صورتوضعیتی داریم که پرداخت های ناعادلانه و عدم نظارت و مهم تر از آن موضوع نظام هماهنگ مستقر در شهرداری و لزوم قرار گرفتن ذیل قانون خدمات کشوری می تواند راهبردی موثر باشد.

وی اضافه کرد:  نیاز شهرداری به داشتن حوزه حقوقی قوی و مجرب می تواند آسیب های فراوان در این ناحیه را تعدیل نماید. از طرفی قوانین و دستورالعمل های قدیمی و ضعیف و مطابق با خواسته های خلاف سازان عملا دست شهرداری را بسته است. درآمدهای ناشی از جرایم ماده ۱۰۰ شاید سود موقتی داشته باشد اما  ضرر و زیان بسیار زیاد آینده آن دامن شهر و محیط زیست را خواهد گرفت و تغییر رویه درآمدزایی از نگاه به تخلقات و ماده ۱۰۰ به سمت درآمدهای پایدار و تشویق مردم به سوی اقدامات صحیح و قانونی راهی موثر است. ماده ۳۸ و ضررو زیان های ناشی از آن میانگین سالیانه  ۵۰۰میلیارد برای شهرداری هزینه دارد که ناشی از سو مدیریت در تنظیم و تدوین و اجرای قرادادهای پیمان است. ساختمان های ستادی مناطق  مخصوصا منطقه ۳ بسیار مستهلک است و انگیزه ی حضور نیروها و مردم را می کاهد. بازنگری اساسی در بحث مدیریت درآمد مدیریت املاک تضاد و تعارض منافع در مالی و خزانه داری و صغف در مشارکت های مدنی و شهروندی از جمله مهمترین راهبردهای عملیاتی برای حضور بنده در این جایگاه خواهد بود.

ارائه راهبردهای استراتژیک برای نجات شهر رشت و رسیدن به وضعیت مطلوب

اما برنامه های راهبردی بلند مدت و موثر اینجانب به محض مستقر شدن در جایگاه شهرداری رشت عبارتند از : ۱. توسعه ی ستادی مناطق شهرداری از ۵ منطقه فعلی به تعداد ۸ منطقه به سبب بهرگیری از ظرفیتهای کلانشهری رشت و دریافت ردیف بودجه کشوری ۲. گسترش نگاه محله محوری در درون سیستم مدیریت شهری۳. گسترش نگاه ملی در ارتباطات برون سازمانی۴. ترویج و ایجاد و آموزش فرهنگ ترافیک  بجای شعار رفع معضل ترافیک ۵. گردشگری خلاق و گردشگری آبی رودخانه ای بر بستر رودخانه های حومه شهر ۶. بسترسازی برای قرارگرفتن ذیل طرح آمایش سرزمینی به منظور دریافت بودجه ملی ۷. تاکید بر کلان شهر بودن شهر رشت در عمل نه فقط در کلام و نامه نکاری ها ۸. حفظ و گسترش ارتباطات استانی ملی و کشوری۹. استفاده از ظرفیت های صنعتی رشت و تعامل موثر با صنعتگران و ایجاد بهره وری سازمانی و توسعه پایدار

این کاندیدای تصدی پست شهرداری رشت خاطرنشان کرد: بنده تشکیلات سیستمی را به مانند چراغ روشنی می دانم ( اسلاید شماره ۳  )که مداوم در حال روشنایی بخشیدن و گرم کردن پیرامون خود است و شورای شهر در حقیقت سایه بان  و حافظ آن است و اگر بنده شهردار این شهر باشم یقینا تک تک این موارد را سرلوحه امور خود قرار خواهم داد که عبارتند از  قدرت تعامل کامل  با اعضای شورای شهر، قدرت تعامل با مردم، قدرت تعامل با رسانه ها، گزارش عملکرد فصلی به اعضای شورای شهر، ارتباطات برون سازمانی استانی، استانداری و ادارات کل، قدرت استقرار استراتژی های اجرایی و برنامه ریزی مدون ، اجرای درست و صحیح امور  و قدرت اقدام محله ای، استانی و ملی

دکتر محمد امامی کورنده: در پایان با تاکید بر اینکه من با پای خودم به این فراخوان و در لبیک به دعوت شما آمده ام همگی شما به خوبی می دانید که هیچکس برای سفارش من تماسی با شماها نداشته و از طرف کسی هم معرفی نشده ام. من خودمم و با توانمندی های خود پا به این عرصه گذاشته ام و حتی خودم شخصا با تعدادی از  شما عزیزان تماس و صرفا دیداری چند دقیقه ای داشته ام.

این کاندیدای پست شهرداری رشت جملات پایانی سخنان خود را با زبان مادری و گیلکی خود برای اعضای شورا مطرح کرد و در آخرین جمله خطاب به اعضا گفت: از تک تک شما عزیزان تقاضا دارم که امروز شماها به من  اعتماد کنید و فردا هم من برای بدست آوردن اعتماد کامل مردم به شهرداری و شورا و تک تک شما عزیزان به صورت شبانه روزی تلاش خواهم نمود.

Share